10 cvičení s vlastní vahou, aby spalování tuků

Spalovat tuky a vyrysovať svaly může zvýšit váš metabolismus – možností je několik.

Velmi velký podíl, že má, samozřejmě, školení, ale tam jsou jiné faktory, které hrají roli.

Nejvíce účinné způsoby, jak zvýšit metabolismus Změna stravovacích návyků

Nejlepší volba je podle mě cyklování sacharidů. Tento princip je založen na změně příjmu sacharidů každý den. Výsledkem je, že vaše tělo je v neustálém stavu stresu, a díky tomu spaluje mnohem více kalorií.

zdravedesiate

Zařazení aerobní cvičení do vašeho tréninku

Aerobní cvičení je typ cvičení, které mají svaly dostatek kyslíku, aby vykonávat fyzickou aktivitu. Zkontrolujte, zda jste stále v aerobním pásmu, nebo už se v anaerobní může být snadno. V aerobní zóně se potí, ale stále můžete plynule mluvit.

Provádění školení proti aeróbnou činnost nejvyšší možné intenzity

Doporučuji cvičit deset cvičení ve formě tabaty tak, že odcvičíte jednu tabatu s použitím jednoho cvičení a okamžitě jít na druhou tabatou s druhým cvikom.

Tabata

Je to typ cvičení, které striedate aktivní fázi (20 sekund) s pasivním (fáze odpočinku10 sekund). Aktivní fáze musí být provedeny v co největší možné míře.

Školení 1. skok vpřed do dřepu a zpět do dřepu 2. skracovačky s bicyklovaním

Zdroj video: www.youtube.com

3. prkno se zvednutím paže a nohy

Zdroj video: www.youtube.com

4. vertikální řezání nohy

Zdroj video: www.youtube.com

5. přejeďte s preskokom

Zdroj video: www.youtube.com

6. boční prkno (střídat strany)

Zdroj video: www.youtube.com

7. skákající panák s tleskání rukou před vámi 8. kliky (pokud vládzete, tak s tlesknutím)

Zdroj video: www.youtube.com

9. běh na místě s pohřbem 10. Ruské merry-go-round

Zdroj video: www.youtube.com

Strečink

Před a po cvičení nikdy nezapomeňte na správný strečink – před tréninkem na dynamické a pak na statickou elektřinu.

Jsem přesvědčen, že správné stravování a provádění školení, budete zvýšit spalování tuku a svaly jsou mnohem lepší vyrysujú.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako zostaviť tréningový plán v posilňovni pre začiatočníkovJak nastavit plán cvičení v posilovně pro začátečníky

To je velmi dobré, pokud máte obavy o problémy spojené s počáteční fázi posilování.

Prečo z tréningu nevynechať cviky na ramenáProč školení nevynechať cvičení pro ramena

Hodně lidí se mylně domnívá, že základem pro trénink rukou je pouze cvičit bicepsov a tricepsov.

10 cvikov s vlastnou váhou na účinné schudnutie10 cvičení s vlastní vahou na efektivní hubnutí

Pevnější a zdravější tělo, vám bez problémů zajistí, cvičení s vlastní vahou těla, bez použití posilňovacích stroje nebo činky.

Napsat komentář