10 minut cvičení na celé tělo, pokud máme sped

V dnešní době, mnoho lidí vyhovára nemá čas na cvičení. Důvodů je velmi mnoho, ale já nevěřím, že někdo nemohl najít pro sebe alespoň 10 minut.

Krátké, ale účinné cvičení

V případě, že máte málo času na trénink, je to velmi dobrá volba HIIT. Je to vysoce intenzivní intervalový trénink. HIIT má mnoho výhod:

  • reguluje krevní tlak,
  • šetří čas,
  • upravuje hodnoty cholesterolu,
  • upravuje citlivost organismu na inzulín.

10 minut HIIT

Toto školení je určeno téměř pro každého a můžete provádět, i pokud nemáte k dispozici veškeré vybavení, například, doma nebo na dovolené.

  • dřepy – 20 opakování
  • život v dolní poloze dřepu – 15 sekund
  • kliky – 15 opakování
  • život v dolní poloze knoflíku – 15 sekund
  • přejeďte – 20 opakováních na každé noze, ne střídavý
  • život v dolní poloze výpadu (první jednu nohu a pak druhou nohu) – 15 sekund
  • skracovačky – 20 opakování
  • život v V (z ležící polohy, zvedněte trup a nohy do tvaru V) – 15 sekund

Po dokončení okruhu, spustit jej znovu.

Před tréninkem se rozcvičte dynamické strečingom a po cvičení protáhnout svaly statické strečingom.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako sa dostať do formy po lete, keď sme cvičenie flákaliJak se dostat do formy poté, co v létě, když jsme se cvičení flákali

Je důležité, aby nepanikáriť. Žádné hladovky vám rozhodně nepomohou.

Tréning na doma na zadok a stehnáTrénink doma na hýždích a stehnech

Pokud chcete mít pěkný zadek a stehna, to může být dosaženo, a to i bez návštěvy posilovny.

Máme ďalší dôkaz, že váha je len číslo!Máme další důkaz, že váha je jen číslo!

Romanka je dobrým příkladem toho, že hmotnost je v hubnutí irelevantní tvaru těla a získala cenné svalové hmoty, a to i při hubnutí tak výrazný nebyl.

Napsat komentář