10 minut HIIT, které můžete dělat kdekoliv

Když je trénink nejefektivnější pro spalování tuků? Správná odpověď je ", když nemůžete přijmout během cvičení na otázky."

Tato skutečnost je hlavní motto vysoce intenzivní intervalový trénink HIIT.

Jaké jsou hlavní výhody HIIT?

Je založen na střídání cvičení při vysoké a nízké intenzitě. Právě v tom se liší od ostatních školení. Někdy se říká, že nejvíce efektivní formě z školení pro spalování tuků je cvičení v aerobní oblasti (50-60% vaší maximální tepové frekvence). Pravdou však je, že v HIIT tuky spalovat mnohem rychleji.

Jak začít s HIIT?

Tento trénink by měl trvat maximálně 30 minut. Ale stačí i méně. Proto je vhodný také pro zaneprázdněné lidi, kteří by jinak byli schopni obětovat hodně času, aby si zacvičit v posilovně. Velmi vhodnou volbou je střídání fází v poměru 1:2 (například 1 minutu jumping jack a 2 minuty pauza). Když už jste v lepší kondici, můžete si vybrat poměr 1:1 nebo 2:1.

Příklad HIIT

Na začátku cvičení doporučuji 5-10 minut z jemné chůzi na běžeckém pásu, a pak dynamický strečink pomůže zahřát svaly. To bude chránit vaše svaly a šlachy před zraněním. Pak následuje cvičení, které bude trvat 10 minut.

  • Cvičení – angličáky
  • Cvičení – skracovačky
  • Cvičení – skákání přes švihadlo
  • Cvičení – squat

Všechny cviky snažte provádět s maximálním úsilím, 60 sekund a 90 sekund, dejte si pauzu ve formě výklusu na jednom místě.

Po tréninku dělat statický strečink.

Pro koho je HIIT?

Je určen pro každého. Pokud je vaším cílem zhubnout, nebo zvýšit svalovou hmotu, HIIT je pro vás vhodný. Doporučuji mu, aby si v cvičení 2 až 3 krát týdně. Čas od času vám trénink změnit, aby si vaše tělo na zátěž nezvyklo, nebo že jste cvičení neomrzeli.

Zdroj foto: flickr.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženyKruhový trénink s vlastní vahou pro ženy

Pro toto školení nepotřebujete žádné vybavení, takže výmluvy jsou odstraněny!

Drep je náročný, ale účinnýSquat je náročné, ale účinné

Dřep vždy byl, je a bude perfektní cvikom. Nicméně, mnoho lidí to jen s radostí nevykonává, protože to je docela obtížné.

Na čo je dobré vytáčanie so záťažou v sede?Co je dobré ciferník s zatížení v sedě?

Kdo by nechtěl mít během horkých letních viditelné břišní svaly a břicho, které je dostatečně zesílené?

Napsat komentář