10 Věcí, které Lidé ve Zdravé Vztahy

Začíná to být to, že čas roku, kdy se dny začnou zkracovat, pumpkin spice latte chová jeho šlehačkou kebuli znovu, jablko vychystávání dobrodružství začít ucpání vaše výměny diskusních příspěvků, a nové románky květ mezi hrdličky snaží usadit před dlouhé zimě. Ano, přehýbání sezóny, ať už jste obeznámeni s tím, nebo ne, je v plném proudu. Aby nám pomohli přežít letošní datování Olympijských her a vyhnout se obávané dovolenou rozchod, mluvili jsme s Jean Fitzpatrick, New York-založené na vztahu terapeuta, o několik způsobů, jak vytvořit silný vztah s někým, nebo pracovat na udržení věci nad vodou, pokud jste již úspěšně, uh, manžetové. Ji najít tipy a návrhy níže.

1) Jsou vzájemně přijímají rozdíly.

„V intimním vztahu, co vypadá jako problém v komunikaci je více často obtížné přijímat jeden druhého jako dva různí lidé. Když jsme se poprvé zamilovala, co jsme dokončit větu toho druhého. Těžko můžeme uvěřit, že jsme se už setkali tento člověk, který naprosto dostane nás. Ale skutečná práce na vztahu—a to, co ho drží naživu—je vytvoření emočně bezpečný prostor, kde se můžeme připojit autenticky, jak lidé skutečně jsme.“

2) Se vybojovat čas ve své plány pro sebe bez rozptylování.

„Udělejte si čas každý den sednout spolu—zařízení mimo dosah a televizi vypnout. Někdy páry, aby jejich vztah na autopilota. Mají pocit bezpečí v něm, a oni používají to jako „domovskou základnu“, ze které se zaměřují na všechny ostatní aspekty života—práce, děti, přátelé, surfování na internetu—to jsou pro ně důležité. Společný čas je nezbytné, není čas bok po boku na pohovce, díval se na obrazovky, ale čas dělat zábavné nebo zajímavé věci dohromady, stejně jako jste to udělali v prvních dnech vztahu: prozkoumat nové okolí, vařit večeři, vyzkoušejte nový sport nebo hobby.“

3) nastavit pravidla pro těžké rozhovory.

„Páry mohou pracovat na tím, že stanoví základní pravidla: žádné přerušení, nastavit čas předem, pro náročné, rozhovory, spíše než mít je v zápalu boje, dohodnout se na „oddechový čas“ slovo buď partner můžete použít, když jsou příliš zdůraznil, zůstat v klidu.“

„Někdy se páry, aby jejich vztah na autopilota. Mají pocit bezpečí v něm, a oni používají to jako ‚základnu‘, ze kterého se soustředit na další důležité aspekty života.“

4) používají konstruktivní komunikace v neshody.

„Spíše než mluvit o své „potřeby“ v argumentu, podělte se o své vnitřní zkušenosti, o situaci s vaším partnerem. Například, pokud váš partner je vždy pozdě, vyhnout se říká, musíš být na čas, a místo toho řekl, Když jste pozdě, že se bojím, že ztratíme naše rezervace na večeři.‘ Váš partner je s větší pravděpodobností reagovat, když není řečeno, co má dělat.“

5) zvažte způsoby, jak lépe pracovat jako tým.

„Když jsi nešťastný aspekt vašeho vztahu, je to snadné ukázat prstem na svého partnera a jeho nebo její chyby. To je obvykle více konstruktivní, aby nejprve zvážit, co by mohlo být uvedení do situace. Dalším krokem je, aby si sednout s partnerem a získat zvědavý spolu o tom, jak můžete skončit se odráží od sebe navzájem tak moc. Obvykle, jeden člověk je slabý bod je bod, což vyvolalo další, a všichni jsou příliš reaktivní. Například, žena, která se obává, že její partner není žádoucí už může odstoupit od něj, spí daleko od sebe a vyhýbat se kontaktu. On pak dochází k závěru, že není o něj zájem a zastaví pokračování, což jen potvrzuje její původní strach, že on ji nechce. Každý z těchto partnerů je reagovat na ostatní, a to jak z nich cítit odmítnuta. Jestli mohou sednout a promluvit si o tom bez útočí, něco krásného se může stát.“

6) pracují na tom, že více dbát partnery.

„Aby měl obtížné rozhovory, budete muset vzít zodpovědnost za to, že dostatek klidu mluvit, spíše než křičet nebo vypnutí. Self-uklidňující techniky jsou nezbytnou součástí vašeho vztahu toolkit. Co vám pomáhá se uklidnit? Pravidelné cvičení a meditace, jak pomoci snížit vaše celkové úrovně stresu. Ve chvíli, kdy jsi ve stresu tím, že problém ve vztahu, zkuste se projít kolem bloku, dostal do sprchy, dělat jógu dýchání, nebo vaření nebo pečení něco, co voní. Dohodnout se na „time-out slovo“ se svým partnerem tak, že někdo z vás může uklidnit sami sebe, spíše než hádat se příliš zahřívá. Ujistěte se, že dohodnout se na době, kdy budete pokračovat v konverzaci.“

7) působí jako podpůrný systém pro každého jiné.

„Ukazuje na důležité pracovní a rodinné akce je jeden způsob, jak ukázat podporu pro svého partnera. Poslouchat, když on nebo ona mluví o úspěch v práci nebo situace zahrnující přítel je důležité. Položit otázku. Nedávejte nevyžádané rady, ale zeptejte se, zda váš partner by rád pomohl problém řešit. Uznat, že vztahy mezi rodinou, přáteli a partnery, může být nepříjemné nebo trapné na první, ale může růst v průběhu let.“

„Self-uklidňující techniky jsou nezbytnou součástí vašeho vztahu toolkit.“

8) rovnováha čas na svého partnera s čas na jiné koníčky a přátele.

„Hledání přátelství a smysl mimo vztah vám dává více, aby se to. Máte zkušenosti mluvit, a zjistíte, naplnění, které nezávisí na svého partnera. S páry dnes je velmi zaneprázdněn, to je nejisté balancování, a pár času je velmi důležité.“

9) dělají úsilí, aby udržet naživu romantiku.

„Pokud jste byli ve vztahu na chvíli, dostat přes cíl-orientovaný. Souhlasím, na pár týdnů, aby upustily od pohlavního styku a věnovat čas zkoumání kontaktu a budování touha. Soustředit na to, být velkorysý s malými dárky, komplimenty a pozornost.“

10) nezapomeňte ukázat uznání a najít nové způsoby, jak se spojit s jinou osobou.

„Vyjádřit vděčnost váš partner pro charakterový rys, úspěch, nebo domácnosti. Sdílení naděje nebo sen—výlet na Bali příští rok, nebo piknik v parku příští víkend. Nyní pozvat ho nebo ji, aby učinily totéž. Pokud se rozhodnete připojit v smysluplným způsobem vytváříte ‚polštář bezpečnosti‘, který vám pomůže oba cítit milován a potvrdil ve vztahu.“

Napsat komentář