15 minut HIIT cvičení, které vás udrží ve formě

HIIT (High Intensity Interval Training) patří k nejúčinnějším způsobům, jak zlepšit kardiovaskulární fitness a také budování svalů. Pokud je vaším cílem je dostat se do perfektní formy, zhubnout a získat svaly, takže tento typ cvičení je pro vás ideální nástroj.

Jak HIIT funguje

Tento trénink je založen na chování, maximální zatížení 30 + sekund a lehké zatížení po dobu 60-90 sekund. Máte osm kol, tak trénink bude trvat 15 minut.

Doporučené čtení: 15 minut intervalový trénink Kdy je nejlepší cvičit HIIT

HIIT může být cvičit kdykoliv (ráno, večer), když máte dostatek energie a chuť. To není opravdu jednoduché, ale velmi efektivní trénink.

Jak vytvořit HIIT cvičení

Školení můžete volně tvořit. Může být vytvořena v jednom cvikom (cyklistika na stacionárním kole), nebo více cvikmi.

Příklad tréninku s několika cvikmi

  • sprint na místě
  • angličáky
  • dřep s výskokom
  • bicepsový zdvih
  • lezení, poskoky
  • kettlebel swing
  • angličáky
  • dřepy s účinkem proces

Každé cvičení se provádí po dobu 30 sekund při maximální rychlosti a přechodu do další praxe, máte 60 sekund.

Protože je velmi obtížné typ tréninku, nechci radit mu, aby se cvičení více než 2 krát týdně. Pokud se vám bude zdát cvičení HIIT 2 krát týdně málo, můžete přidat ještě dvě další školení různého typu. Buď aerobní nebo anaerobní. Domnívám se, že toto školení vám pomůže zlepšit fyzickou kondici.

Doporučujeme, abyste si přečetli: HIIT – efektivní trénink pro každého

Napsat komentář