16 tipy každý den, aby vám pomohou zhubnout

Pro tukové polštářky na naše tělo může být nevyvážená strava, sedavý způsob života, stres, nedostatek spánku a mnoho dalších faktorů.

Podle American College of Sport Medicine presedí průměrný Američan více než 8 hodin denně. Pokud se k tomu přidá neúměrné množství nezdravé jídlo, to není tak divu, že Američané mají problém s obezitou. Na Slovensku, i když je situace o něco lepší, ale také v usa, číslo množství lidí, kteří trpí nadváhou a obezitou. Co? Samozřejmě, že nejlepší je na celé upravit stravovací návyky a začít se více hýbat. Nicméně, pomoci může také být malé změny, které můžete provést v den. Zde je několik tipů:

  • Pokud cestujete veřejnou dopravou, takže si nesadajte, ale postojte. Můžete také vystoupit jednu zastávku dříve a chodit.
  • Naučte se místo výtahu v paneláku práce nebo po schodech.
  • Jdete do obchodu jen po několika položek z nákupního seznamu? Použití koše a ne nákupní košík.
  • Pokud vozíte děti na kroužky nebo do školy, vždy jejich odprevaďte až ke dveřím a neseďte v autě.
  • Při sledování televize, jít během reklamy projít a napite vody.
  • V práci každou hodinu chůze. Využít pohybu každé možnosti – jet do kopírke, kolegové ve vedlejší kanceláři jsem na oběd do restaurace, jít po své vlastní.
  • Při diskutovaní se s kolegy, postojte, nebo procházet.
  • Zaměření na kvalitu-pitný režim během celého dne. To znamená, že pít čistou vodu, neochucené minerální vody nebo bylinné čaje.
  • Na každé hlavní jídlo, můžete přidat ovoce nebo zeleniny.
  • Využít služeb místních dodavatelů ovoce a zeleniny (tzv. místní boxy) a nákupu ovoce a zeleniny z nich.
  • Najít něco, co vám pomůže lépe zvládat stres.
  • Zkuste většinu jídla připravovat doma – budete vědět, co patří a vyhnout a množství přídatných látek, jako je glutaman sodný.
  • Jídlo slouží na menší talíře a užijte si to v klidu.
  • Místo bílého pečiva si koupit vysoce kvalitní celozrnné.
  • Začněte si vést stravovací deník. Je prokázáno, že ti, kteří zaznamenávají, co jedí, spotřebuje o 15 % méně jídla, než ostatní.
  • Zhruba 15 minut před každým jídlem si dopřejte 2 sklenice vody.

Potřebujete komplexní plán? Zkuste krabičkovú stravy

Pokud patříte mezi ty, kteří schudnú pouze tehdy, když mají dobře definované stravy a jídla připravená na míru, zkuste krabičkovú stravy. Můžete se těšit nejen úbytek kilogramů, ale také příval energie a pozitivní nálady.

evelyn nl i

Zdroj foto: pixabay.com

Napsat komentář