20 minut tabata trénink, ve kterém zapotíte

Máte plný diář, úkolů, ale přesto, měli byste si dát jako pořádné do těla? Když tento trénink je opravdu zapotíte.

Tabata trénink je vynikající pro budování kondice a spalování tuků. Střídání 20-pět sekund k jeskyni driny a 10 sekund odpočinku po dobu čtyř minut (8 krát v řadě), je základním principem tohoto tréninku. Pokud si můžete dopřát v těchto kolech 4-5 a odcvičíte opravdu naplno, dát tabata pořádné času.

Zahřívání

Počáteční warm-up nesmí chybět v žádném tréninku. Můžete začít v místě, kde budete se zvedat kolena a vynikající je také pohřeb. Tyto dvě cvičení, střídající se celé čtyři minuty, podle pravidel tabaty, tj. 20 sekund, můžete jet plnou rychlostí a 10 sekund budete odpočívat. Po dokončení každého kola si dopřejte 1-2 minuty pauzu a jít na další.

Běh na místě s dvíhaním kolena

Zdroj video: www.youtube.com

Pohřeb

Zdroj video: www.youtube.com

Kolo číslo 1

Během 4 minut střídavě dřep a výpad do stran.

Dřepy

Zdroj video: www.youtube.com

Přejeďte prstem do strany

Zdroj video: www.youtube.com

Kolo číslo 2

Také druhé kolo bude založeno na stejném principu: střídání těchto dvou cvičení tak, že 20 sekund jít plné rychlosti a 10 vteřin si odpočinout (20 sekund nůžkový skoky, 10 sekund odpočinek 20 sekund kliky, 10 sekund odpočinku…..).

Nůžkový skoky

Zdroj video: www.youtube.com

Kliky

Zdroj video: www.youtube.com

Kolo číslo 3 Hluboké dřepy (plié)

Zdroj video: www.youtube.com

Skater

Zdroj video: www.youtube.com

Kulaté číslo 4 Jumping jacks prkna

Zdroj video: www.youtube.com

Horolezec

Zdroj video: www.youtube.com

Zdroj video: www.youtube.com Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Fit po sviatkoch: útok na pevný zadokFit po prázdninách: útok na pevný zadek

Tvoří pevný zadek je to není tak snadné, a to zejména ženy, mají s tím spoustu problémů. Samozřejmě, že to může být všechno.

15-minútový intervalový tréning15 minut intervalový trénink

Je váš velký nepřítel v praxi? Tento intervalový trénink vám dá zabrat, i když to trvá jen 15 minut.

Fitnes tréning, ktorý zvládnete aj domaKondiční trénink, který může zvládnout i doma

Připravili jsme pro vás kondiční trénink, na který budete potřebovat jen posilňovaciu lavice a činky.

Napsat komentář