20-minutové cvičení, které zamaká na své kondičke

Pokud je vaším cílem je zlepšit své fyzické zdatnosti, je nutné pravidelně cvičit a mít silnou vůli, aby se vaše tělo v dobré fyzické kondici.

HIIT (Hight Intensity Interval Training)

Největší výhodou HIIT je, že tento 20-minutové cvičení je pravděpodobně jedním z nejtěžších, co jste dělali. Stres, blížící se k maximální tepové frekvenci, budete spálit nejvíce kalorií, a to bude způsobit velké změny v těle, které jsou prospěšné pro hubnutí a zlepšení kondice.

20 minut HIIT

Cvičení provádíme tak, že jednu minutu, aby dělat cvičení v maximální intenzitě a pak jednu minutu vyklusávajte. Pak následuje druhé cvičení, třetí, čtvrtý a pátý. Pak cvičení opakovat v řadě ani jednou.

Cvičení Rýchlokorčuliarske dřepy

Pomocí tohoto cvičení se zaměřením na posilování hýždí a stehen. Postavte se s nohama na šířku ramen, paže od těla. Přeneste váhu z levé nohy šikmo doprava a pomoc střídavě s rukama.

Hyperextenzie

Hyperextenzie sloužit k posílení spodní části zad. Lehněte si na břicho, nohy držet pohromadě a paže ohnuté v loktech a pod čelo. Pak zvedněte hrudník z podlahy.

Dřepy

Pokud budete dělat dřepy, bude zahrnovat především stehenní svaly, ale také střed těla.

Kliky

Kliky představují vynikající rutiny pro zvýšení vaší kondice. V tomto cvičení připojíte téměř celé tělo. Můžete dosáhnout větší izolace prsní svaly tím, že umístí své dlaně na větší vzdálenost, než je šířka ramen.

Šikmé skracovačky

Lehněte si na záda a umístit jednu nohu před druhou nohu, dokud máte pocit, polovina z bolesti. Vaše lokty by měly být zaměřeny směrem k druhé noze a ruce by měly být za hlavou bez jakéhokoliv nátlaku. V tomto cvičení se zapojily břišní svaly.

Zdroj foto:goodfon.su Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

10 cvikov s vlastnou váhou, s ktorými budete zhadzovať10 cvičení s vlastní vahou, s níž budete shazovat

V poslední době většina lidí raději cvičení na různých zařízeních, než cvičení s vlastní vahou.

Ako často cvičiť. kedy je málo a kedy zasa príliš?Jak často cvičit: když je cvičení málo a kdy moc?

Když se chystáte začít se cvičením, jistě vás napadne otázka – jak často se cvičení provádí?

Posilňujeme telo na bosuPosilujeme tělo, na bosu

Pokud jste pravidelné školení přestane bavit, zkuste do svého tréninku zapojit bosu.

Napsat komentář