3 chyby, které se dopustil v hubnutí

Nikdo není chytrý, a proto by ani zdravá strava nemusí být pro nás "zvíře kazajkou".

Pokusili jste se zhubnout, možná tisíckrát, ale vaše úsilí jsou vždy stroskotalo? Můžete udělat jednu z následujících chyb.

Dodržujte pravidlo všechno nebo nic

Představu, že během diety nemůžete dopřát i trochu čokolády nebo milované palačinky, alespoň, je děsivá. Na jedné straně si jsou vědomi, že bez respektování pravidel není, ale na druhou stranu, my jsme pouze lidé, kteří mají právo na odměnu také ve formě něco nezdravého.

Co?

Je vhodné přidat do kontrolu tlaku režimu, tzv. "cheat day" – den, kdy jste ideálně jednou za dva týdny dopřát ve všem, co dávají přednost, aniž by se to negativně projevilo na vaší postavě. "Cheat day", má dvě hlavní výhody – dost na to, udržet si motivaci a také udržet si ve správné fungování vašeho metabolismu.

I v případě, že nechudnete, to je nesmysl usilovat o 100 procent v souladu se zásadami zdravé výživy. Můžete si přinést jen správná cesta k ortorexii (poruchy příjmu potravy, když se člověk stane posadnutým zdravé výživy). Zcela dostačující je pravidlo 80/20, tedy 80 % zdravé stravy a zbytek může patřit do jiné potraviny.

Předložit současný trend, a "zaručené" diétam

Diety jsou stále lákadlem, které mnoho přinesla. Představu o rychlé a snadné hubnutí je návnada. Bohužel, takhle to nefunguje. V důsledku rychlých diet je obvykle nervozita, frustrace, a jojo efekt.

To je také v současné době velmi populární vyloučit ze stravy makroživinu, nejběžnější sacharidy. Ale pokud se budeme držet, například, vysokoproteínovú stravy, preťažujeme ledviny a játra, a také jsme riziko vzniku osteoporózy, protože vysoký příjem bílkovin podporuje vylučování vápníku prostřednictvím moči, nemluvě o negativní ovlivněna acidobazická rovnováha a další faktory.

Co?

V první řadě, je třeba poznamenat, že dieta nebo zdravé stravování by nemělo být o týraní. Z tohoto důvodu je dobré navštívit buď zkušený odborník v oblasti výživy, nebo zdravý rozum – zkuste, aby se zabránilo extrémů, denní příjem energie neznížiť více než 500 kcal a vsaďte na pestrou stravu s ředitelem všech makroživin, tedy bílkovin, tuků a sacharidů ve vhodném poměru.

Vynechávate snídaně a jíst nepravidelně

Nepravidelná strava vede k výkyvům hladiny cukru v krvi a následné přejídání – mnozí z nás za celý den nejezte, večer vybielia lednici a příjem obrovské množství energie, které tělo nemůže hořet, a tak se. Vynechání snídaně má obvykle za následek nedostatek energie, poruchy koncentrace, nervozita, pomalý metabolismus, a také ovlivňuje výběr jídel během dne.

Co?

Pokud nejste zvyklí snídat, začít postupně. Za prvé, budete muset přinést pouze čerstvé ovocné šťávy, postupně presedlajte na ovoce, tak kde se podávají snídaně pomalu zvyšovat. Co se týká pravidelnosti, snažte se jíst alespoň 3 krát denně, ideální je 5 – 6 krát denně v menších porciách. Vám zajistí, že vám pocit sytosti, stabilní energetické hladiny a fungování metabolismu.

Řešením může být rozsáhlé dieta

Pokud budete jíst nepravidelně, nezdravě a monotónní jídlo, zkuste krabičkovú stravy. Díky ní bude vaše strava pestrá a budete snížit svou váhu, aniž byste museli hladovět. Rozsáhlé dieta nabízí několik alternativ, proto si každý přijde na své.

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Prečo je dôležité viesť si stravovací denník?Proč je důležité udržovat jíst log?

Stravovací deník je užitečná pomoc, která vám pomůže jít správným způsobem pro štíhlou linii, zdraví a vitalitu.

Návod od trénera, ako začať s cvičením pri nadváheInstrukce od trenéra, jak začít s cvičením v nadváze

Máte nadváhu jako Evelyn, a vy si nejste jisti, které cviky jsou pro vás vhodné?

Aká je úloha zeleniny pri chudnutí?Jaká je role zeleniny v hubnutí?

Která zelenina mají nejméně kalorií, jak moc se může jíst a dělat to kombinovat když se snažíme shodit přebytečná kila?

Napsat komentář