3 cviky, které vám zaručí pevné jádro

Jádro těla představují svaly břicha, zad a pánve. Jsou nezbytné pro stabilitu páteře, správné držení těla, ale také, aby efektivněji provádět pohyby.

To znamená, že člověk, který má pevné svaly středu těla umožňuje jakýkoliv pohyb s mnohem menším úsilím, než ten, který je oslabený. Nemluvě o tom, že, dokonce i na bolesti páteře mohou v mnoha případech právě oslabené svaly core, tedy nejen zad, ale i břicha, a dokonce i pánve. Cvičení svalů středu těla je tak nutností pro každého člověka, športujúcich lidí, vč.

Cvičení na posílení jádra zahrnout do svého aktuálního tréninku. Dejte si pozor hlavně na kvalitu designu, protože provádění cvičení s nesprávnou technikou je kontraproduktivní. Dáváte přednost méně opakování, ale správná technika. Nezapomeňte na dýchání.

3 cvičení na posílení středu těla Cvičení číslo 1

Prkno (plank) je považován za jeden z nejúčinnějších cvičení na posílení středu těla, a aniž by to člověk preťažoval páteře. Existuje řada variant deska, na začátku je prostě nejjednodušší. Snažte se stát v pozici na palubě tak dlouho, jak je to možné, a to i několikrát opakovat. Nebo to opakovat několikrát za sebou v určeném časovém intervalu, například, 5 krát po dobu 30 sekund (podle kondice).

Zdroj video: www.youtube.com

Pokročilejší mohou vyzkoušet také různé variace planku

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 2

Druhá rutina zlepšuje stabilitu jádra a celkovou koordinaci. Jde o funkční cvičení, zahrnující pohybu více svalových skupin. Cvičení se provádí na čtyřech, zatímco pravou nohu vystrieme a levé ruky predpažíme. Snažíme se držet tak dlouho, jak je to možné, nebo priťahujeme koleno a loket, aby se navzájem několikrát za sebou. Stejná věc, kterou děláme, samozřejmě, také levá noha a pravá ruka.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 3

V pořadí třetí cvičení se provádí na zádech. Ruce predpažíte a ohnete kolena tak, že tvoří pravý úhel. Pak pravá ruka vzpažujete a zároveň s ní levou nohu vystierate až do úrovně, že ruce a nohy jsou mírně nad podložkou. Se vrátit a udělat to samé děláte dobře s vaší levou rukou a pravou nohou. Této rutiny můžete provádět s medicinbal nebo fitloptou.

Zdroj video: www.youtube.com

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Panvový most zatraktívni váš zadokPanvový most – rutina (nejen) pro dokonalý zadek

Hýždě a stehna jsou společně s bříškem, aby partiám, s nimiž jsou ženy šťastné.

10 cvikov s vlastnou váhou na spálenie tuku10 cvičení s vlastní vahou, aby spalování tuků

Spalovat tuky a vyrysovať svaly může zvýšit váš metabolismus – možností je několik.

10 cvikov s vlastnou váhou na účinné schudnutie10 cvičení s vlastní vahou na efektivní hubnutí

Pevnější a zdravější tělo, vám bez problémů zajistí, cvičení s vlastní vahou těla, bez použití posilňovacích stroje nebo činky.

Napsat komentář