3 efektivní cvičení, které posiluje celé tělo

Pokud máte během dne jen pár minut a během tréninku celé tělo, to jistě můžete, pokud vám soustředit se na tři hlavní svalové partie, a to záda, nohy a prsa.

Jiné svalové oblasti, ve výkonu těchto hlavních tří také jistě být zapojeni, a budete dosáhnout svého cíle!

Jaký typ cvičení používat?

Čas nenáročným, ale do svalů velmi účinný typ cvičení je tabata. Jde o intervalový trénink trvající 4 minuty, v níž se oba aktivní (20 sekund) s pasivním (10 sekund) fázi přípravy. V aktivní fázi, se snaží provádět rutinní, v němž nejvyšší možnou intenzitou a v pasivním budete mít čas na odpočinek. Od tabata trvá 4 minuty na jeden hlavní partou a budete cvičit tři hlavní svalové partie, takže hlavní fáze tréninku trvá maximálně 12 minut.

Celkem školení, nicméně, bude mít více než 12 minut, protože kromě hlavní fázi je velmi důležité zahrnout predtréningový dynamický strečink a potréningový statický strečink, aby se zabránilo zranění.

Jaké typy cvičení do vašeho tréninku zařadit?

Podle mého názoru, jsou nejlepší volbou zhyby na hrazdě, dřepy a kliky. To je, samozřejmě, možné přidat další cvičení do hlavní konzole, ale právě pomocí těchto můžete přinést do tréninku dost a ramena, triceps, biceps a břicho.

Jak správně provádět cvičení? Zhyby na hrazdě

Dřepy

Kliky

Uvedené školení je velmi důležité, aby zahrnovala 3-krát týdně. Tato frekvence vám dát tělu dostatek času, a také mu dáte dostatek času pro regeneraci, autoři si jistě odvďačí pozitivní výsledky.

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

3 cvičenia, ktoré zlepšia vašu kondičku3 cvičení, které zlepší vaši kondičku

Cvičíte pravidelně a hledáte cvičení, které tréninkového plánu vám pomůže úroveň výš a třást vás "maknete"?

Anaeróbny tréning, s ktorým si dáte v lete do telaAnaerobní trénink, s níž si dát v létě v těle

Nikdo nechce trávit v létě, dlouhé hodiny v posilovně na strojích. To je velmi dobrá volba létě anaerobní trénink maximálně 40 minut.

Krátky tabata tréning, ktorý prinesie výsledkyKrátké tabata cvičení, které přináší výsledky

Máte dojem, že máte pravidelný trénink nepomůže?

Napsat komentář