3 podovolenkové detoxikační smoothies, které čistí

Vrátili jste se z dovolené nebo víkendovej barbecue party a máte pocit, že prasknete?

Dejte svému tělu očistu v podobě lahodných smoothies s detoxikačnými účinky. Který z nich si vybrat?

Super zelené vykoupení smoothie

Dva smoothie nápojů, které budete potřebovat 1 šálek kelových listy, 1 šálek mango, 1 šálek pomerančové šťávy, ¼ šálku petržlenovej natě, 2 zelerové topper, a ¼ šálku mätových lístky. Všichni společně, zmixujte a podáváme.

Co vám přinese?

Zelené složky v tomto smoothie mají významné detoxikační účinky, protože jsou zdrojem chlorofylu. Kromě toho, celer a petržlenová plodiny jsou také diuretika, které tělo odvodňujú a pomáhají tělu zbavit se toxických látek. Kapusta je vytvořen pro ty, kteří mají zažívací problémy – to přináší úlevu žaludku, jater a črevám, a, kromě toho, je zdrojem několika minerálů, stopových prvků, vitamínů, vlákniny a dalších látek. Mango poskytuje super zelené očisťujúcemu koktejl, lahodnou chuť a obsahuje bohatství ve formě beta-karotenu a ostatních karotenoidů. Je v ní a vitamínu C – 100 g manga pokryje denní doporučenou dávku céčka téměř polovinu. Máta má osvěžující chuť a blahodárné účinky na tráviacu systému.

Uhorkovo-kelová čištění

Pro dvě porce koktejlu, připravit 1 velký uhorku, hrst kelových dopisů, hrst rukoly, 3 stonky zeleru, 1 menší brokolice, bez stonku, 1 velké jablko ½ olúpaného citronu. Také v tomto případě, prostě vše, co zmixovať a podle konzistence se zředí vodou.

Co vám přinese?

Kromě chlorofylu v tomto smoothie najdete také řadu dalších živin. Například, čerstvé brokolice je zdrojem sulforafánu, což je důležitý antioxidant. To se nachází pouze v čerstvé brokolici (tepelná úprava je ničí). Tato látka snižuje oxidační stres a posiluje imunitní systém. Kromě toho, 100 g brokolice obsahuje 3 g vlákniny, téměř 150 % ODD vitamínu C, 127 % ZVLÁŠTNÍ, vitamínu K, vitamínů skupiny B, v malém množství minerálů a stopových prvků.

Koktejl pro odvážné

Tento koktejl patří do kategorie méně tradiční. Nicméně, pokud se pokusíte neoľutujete. Budete potřebovat 6 mrkiev, 3 rajčata, 2 červené papriky, 4 zelerové stonky, 1 velká hrst řeřichy, 1 hrst baby špenátu, chilli papričku a česnek podle chuti, voda podle potřeby. Znovu všechno do hladka zmixovať.

Co vám přinese?

Mrkev, rajčata a červené papriky jsou zdrojem karotenoidů, které patří do skupiny antioxidantů. V mrkvi a červené paprike je především beta-karoten, v paradajkách lykopen. Tyto druhy zeleniny obsahují také menší množství několika vitamínů, minerálů, stopových prvků, a, samozřejmě, rozpustné a nerozpustné vlákniny. Řeřicha, v pořadí, je prospěšné pro podporu metabolismu, stimuluje aktivitu imunitního systému a účinně zbavuje tělo toxinů. Česnek a v něm obsažené sírna sloučenina alicín má antibakteriální účinky. Pokud můžete přidat také chilli, zastoupená kapsaicin, mimo jiné, stimuluje metabolismus.

Jak si připravit ideální koktejl?

Dokonalý koktejl, který by měl mít lahodné chuti, vynikající nutriční hodnotě a ideální konzistence. Toho by mohlo být dosaženo pouze pomocí kvalitní mixér. Pro přípravu smoothie nápojů je vytvořen super mixér Nutribullet, který si poradí také s tvrdšou oloupeme, semiačkami, zda se stopkami.

Odkaz: http://nutritiondata.self.com/

Zdroj foto: unsplash.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

„Obyčajné“ potraviny, ktoré spestria jedálniček"Obyčejné" potraviny, které budou diverzifikovat stravy

Potřebujete, aby se, aby vaše strava zavanul nový vítr?

Tipy na spestrenie pitného režimu v leteTipy na oživení vody a hydrataci dodává v létě

Je čistá voda, nejlepší způsob, jak doplnit tělu tekutiny, nebo může být pitný režim zpestřit, stejně jako jiné nápoje, které naše zdraví prospejú?

Zaujímavosti, ktoré by ste mali vedieť o minerálnych látkachZajímavé, že jste měli vědět o minerály

Minerály a stopové prvky, aby se o 4 až 5 % z naší hmotnosti, proto v těle 70-kilového člověka představují asi 3,5 kg.

Napsat komentář