30 minut efektivního cvičení pro celé tělo

Za 30 minut je možné trénovat svaly celého těla a výrazně zlepšit fyzickou kondici.

Jste připraveni? Můžete začít! Cyklu, je uvedeno níže, jsem rozdělil do třech kolech. Každé kolo opakovat dvakrát před přechodem na další.

Rozcvička

Před jakékoliv fyzické aktivity, je nutné, aby dostatečně rozcvičiť (warm up). Úkol rozcvičky je připravit tělo na fyzickou zátěž a náročnější výkon jako podává běžně během dne. Jedná se o výrobu ve svalech teplo a nenáročným pohybem "vyčistit" všechny klouby.

První kolo Zhyby na hrazdě

Doporučuji rukojeť s dlaněmi od těla, nicméně, pokud ještě nemáte dost sil, můžete být chycen s dlaněmi směrem k sobě. I když jste měli velmi velké problémy s zhybmi, nikdy jejich ne vzdělávacího zařízení. To by mohlo velmi účinné cvičení, které posiluje velké části horní poloviny těla. Pro postupné získávání schopnosti pro provádění zhybov mohou být použity na podporu pod nohy, nebo negativní opakování (až do pozitivní fáze vyskočíte, ale negativní fáze, aby co nejvíce kontrolovane).

Kliky

Znovu, toto je velmi účinné cvičení, které má, nicméně, mnoho lidí problémy, a proto to nezaraďuje. Můžete, samozřejmě, zjednodušit a přejít od jednoduchých forem k složitým. Jednoduchý formulář představuje uvedení jednu nohu na zem a komplexní podobě výztuhy na špičkách nohou.

Bicepsové vytáhnout

Jako zátěž můžete použít například láhve naplněné vodou.

Francouzský tlak

Také ve francii tlak jako zátěž mohou být lahve naplněné vodou.

Druhé kolo Angličáky

Rumunský mrtvý tah

Jako zátěž opět lze použít láhev nebo jednoruční činky

Přejeďte

Panvový most

Při první a druhé kolo udělat 15 opakování, a po každém tréninku si dopřejte pouze 15 sekundovú pauzu.

Třetí kolo Prkno

Boční prkno

Horolezec

Spiderman prkno

Ve třetím kole, udělat všechna cvičení v délce 30 sekund.

Strečink po cvičení

Po tréninku, nikdy nezapomeňte protáhnout. V každé pozici zotrvajte alespoň 20 sekund. Rozsah krok. linux kernel binární pro každé pracoviště provádět v závislosti na tom, co děláte pokrok. Zkuste se nikdy jít nad rámec svého maxima.

Tento trénink jsem se snažil sestavit tak, že to může trénovat začátečníky a i pokročilé, a precvičilo celé tělo. Jedná se o trénink, který můžete cvičit doma, na cestách nebo v posilovně.

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Dámy, hitom je pevné a vyformované telo. posilňujte!Dámy, hit je pevná a vyformované tělo. Posilňujte!

Stále, mnoho žen věří, mýtus, že silový trénink z nich udělá mužatku.

Pri ktorých cvičeniach sa tuk stratí najrýchlejšie?V jaké cvičení je tuk ztratit nejrychlejší?

Běh, plavání, cyklistika, aerobik nebo posilování? Který sport vám pomohou spálit nejvíce kalorií a zhubnout?

Ako posilniť hornú časť telaJak posílit horní část těla

Silná horní část těla je stejně důležité jako spodní část.

Napsat komentář