30 minut HIIT cvičení, které spalovat tuk

Největší výhodou HIIT je, že to trvá asi 30 minut nebo méně. To umožňuje téměř každému, aby odcvičiť získat skvělý trénink, i když máte jen málo času.

Co HIIT?

HIIT je vysoce intenzivní intervalový trénink. Jedná se o tréninkové metody, ve kterém budete měnit v krátkých intervalech s vysokou intenzitou cvičení a krátkých intervalů střední intenzity nebo odpočinku. Je vhodný jak pro začátečníky, tak pro pokročilé cvičencov. Co je důležité, je správný výběr cvičení, v nichž se zapojuje nejvíce svalových skupin. Použití HIIT s izolované cvikmi by bylo neefektivní, ale s cvikmi do celého těla, jako jsou kliky, dřepy, mrtvé tahy a plyometrické cvičení výrazně jste spalování tuků.

Výhody HIIT

  • krátká doba přípravy
  • zvyšuje nadměrná konzumace kyslíku po cvičení, aby tělo po cvičení dohnalo nedostatek kyslíku, mastné kyseliny jsou uvolněny a použity jako palivo
  • pomáhá zvýšit VO2 max (maximální množství kyslíku pro použití během cvičení): je důležité, aby toto číslo tak vysoké, jak je to možné, protože to vám umožní využívat více tuku jako palivo místo glukózy
  • velmi účinný způsob, jak zvýšit hladiny testosteronu a růstového hormonu v těle
  • to pomáhá zbavit se metabolických odpadů ze svalů

Příklad HIIT

Jako pro HIIT, tam jsou nekonečné množství kombinací cvičení a časových intervalech. Já vám dám jeden, v kterých se střídají cvičení na dobu 30 sekund a 60 sekund vyklusávaním.

1. Dřepy 2. Dynamický výpad

Zdroj video: www.youtube.com

3. Běh s vysokými koleny 4. Skoky na boky

Zdroj video: www.youtube.com

5. Jeden velký skok vpřed a tři malý skoky vzad 6. Spider horolezec

Zdroj video: www.youtube.com

7. Strana horolezec

Zdroj video: www.youtube.com

8. Prkno jack

Zdroj video: www.youtube.com

9. Údery do vzduchu 10. Angličáky

Opakujte cyklus ještě jednou. Jako každé cvičení, tak i s HIIT, nesmíte zapomenout na strečink před a po tréninku, bylo školení přínosné a ublížit.

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

20-minútový tabata tréning, pri ktorom sa zapotíte20 minut tabata trénink, ve kterém zapotíte

Máte plný diář, úkolů, ale přesto, měli byste si dát jako pořádné do těla? Když tento trénink je opravdu zapotíte.

Ako behať v pohodlí domova. tip na tréningový plánJako běhat v pohodlí vašeho domova. Tip na tréninkový plán

Pokud chcete běhat i za nepříznivého počasí, to je váš běžecký pás velmi dobrá volba. To vám umožní provádět pravidelné vytrvalostní trénink doma.

Fit po sviatkoch: útok na pevný zadokFit po prázdninách: útok na pevný zadek

Tvoří pevný zadek je to není tak snadné, a to zejména ženy, mají s tím spoustu problémů. Samozřejmě, že to může být všechno.

Napsat komentář