4 chyby, které nejčastěji děláme cvičení doma

Začnete praxe plní elánu, ale během několika dnů, je vaše vášeň fuč? Nemusíte vidět výsledky svého úsilí? Pravděpodobně dopúšťate jednu z následujících chyb.

Cvičení doma má bezpochyby mnoho výhod. Může zaplatit kdykoliv, kdekoliv a mít soukromí. Ale pravda je, že zejména pro začátečníky nemusí být tím pravým orechovým. Spáchání několika chyb, které způsobují, se cvičením skončí rychle, nejsou spokojeni s výsledky, nebo budete způsobit zranění.

1. Absence síly nebo kardio trénink

Pokud chcete mít zdravé, štíhlé a vyformované těla, pak je třeba, aby se stejnou vážností věnovat kardio jsem silovému tréninku. Zejména začátečníci a co se snaží zhubnout přebytečné kilogramy, se stává, že silový trénink je prostě ignorován, nebo je mu nevěnoval dost. Pokud jste příliš zaměření na kardio, mohou ztratit cenné svalové hmoty, která je klíčem k trvalému schudnutiu a vyformovaniu těla. Důvod, proč? Spalovat tuk, jen svaly a jsou postaveny v rámci silového tréninku! Naopak, zejména muži, se stává, že ve snaze získat svalovou hmotu přeskočit kardio, což je velmi důležité pro srdcovocievny systém, zdraví a celkovou kondici.

2. Non-dodržování jejich limitů a pretrénovanie

Může také někdy stalo, že jste začal chodit do posilovny, nebo si zaběhat. Není lepší pro vás, ale více než několik dní nebo týdnů a to jen proto, že jsi do tréninku vrhli bezhlavě: bez rozumného tréninkového plánu a jasně stanovené cíle. Pokud to se sportem opravdu vážně, pak jedna z prvních věcí, které byste měli myslet, jsou kvalitní informace, včetně plánu cvičení. Pokud je sestaven správně, budete brzy vidět na vlastní oči výsledky, budete i nadále motivovat, vyhnout se zranění a přetrénování a cvičení jsou nikdy nevzdáte. Netřeba zapomínat, že stejně důležité jako cvičení, to je také dostatečný odpočinek.

Doporučujeme vám, abyste přečtěte si: Jak, aby se zabránilo stagnaci ve cvičení

3. Nesprávnou techniku prováděných cvičení

Dokonce i nejlepší sestavil tréninkový plán, nicméně, nebude to fungovat, pokud nechcete ovládat správnou techniku cvičení. Jak se tomuto vyhnout? To je nejlepší začít s někým zkušenějším, kdo vám vše vysvětlí a upozorní vás na chyby. Ideální je kvalifikovaný fitness trenér. Vhodnou volbou jsou také videa s podrobnými popisy cvičení. Později, můžete cvičit bez obav o sebe sama.

Doporučujeme vám, abyste přečtěte si: Co chyb se vyvarovat po tréninku

4. Klesla rozcvičky a závěrečné chlazení

Správně převedeny a dostatečně dlouhá rozcvička připraví svaly na zátěž a je také prevenci zranění. Navzdory tomu, že je důležité, kolik je vynechán. Počáteční warm-up by měl, když by měla trvat nejméně 10 minut, poté by měl následovat strečink. To platí také pro konečné cool down a strečink svalů.

Co na to odborníci?

Odborníci z Americké rady pro cvičení, varovat jednou na pár chyb, které se lidé dopouštějí při cvičení. Podle nich je třeba se vyhnout nevyváženému silovému tréninku, ve kterém se člověk zaměřuje pouze na určité svalové skupiny. Varují i před špatnou techniku prováděných cvičení a vynechávaním rozcvičky. Důležité zvažte také postupné a neustálé zlepšování, který je založen na rozumného tréninkového plánu a jasně stanovený cíl. Je důležité, aby člověk neupadol do stereotypu a stále na sobě pracoval (1).

Zdroj: www.ace.org Zdroj foto: www.freedigitalphotos.net (stockimages)

Napsat komentář