4 cvičení pro efektivní rekvalifikace břicha

Při výběru cvičení pro břicho by mělo být, že o důležitou zásadu – ty by měly posílit svaly tělesného jádra.

To je nejen vnější, ale také hluboké svaly středu těla, jako například příčný sval břišní, vnitřní šikmé břišní svaly, bránice, pánevní dno, nebo hluboká vrstva svalů páteře. Pokud bychom chtěli zjednodušit to pro téměř 30 svalů centra těla, které jsou umístěny v oblasti břicha, pánve a páteře.

Proč je to důležité? Jednoduše proto, že z jádra těla vycházejí všechny pohyby. "Nemocný pack" je skutečně v, ale v první řadě při výběru cvičení na břicho by mělo být naše zdraví a plnou funkčnost těla.

To musí být klasické vašeho zapomenout?

Samozřejmě, v tréninku břicha, může být bez problémů umístěn na klasické sed-schválen snadněji, nebo skracovačky, nicméně, by neměly být v ní chybět funkční tréninky. Z této skutečnosti, mnoho zapomenout, a ke zničení brušákujú. Je také nutné myslet na to, že jen pouhé procvičování břicha (svaly jádra) nestačí. Je nutné upravit stravu věnovat se posilování, kondičnému školení a také dodržovat správnou techniku cvičení.

Tipy na účinné cviky na břicho Cvičení číslo 1

Prkno (plank) je skvělý cvikom na posílení jádra těla. Nicméně, pokud se pokusíte varianta s vytáčení trupu do strany, aby do centra vašeho těla ještě více. To je také účinný pro použití při klasické deskové bosu nebo fitloptu.

Prkno s vytáčení do stran

Zdroj video: www.youtube.com

Prkno na fitlopte

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 2

Další cvičení se provádí vleže na zádech, ruce jsou vedle těla a nohy mírně ohnuté. Vystrite levou nohu a pravou ruku a obě zároveň dělat pohyb do strany (levá noha směřující doleva, pravou ruku na pravé), návrat do výchozí pozice a opakujte několikrát. To je důležité mít zpevněné břicho a nezadržiavať dech.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 3

Toto cvičení je součástí jógy a je vynikající pro posilování svalů středu těla. Když se dostanete do pozice, vydrží to na období 5 až 15 nádechů a poté tělo uvolněte. Opakujte 3 až 5 krát v řadě podle stavu.

Zdroj video: www.youtube.com

Pokud je pro vás tato pozice je náročná, zkuste jednodušší varianta:

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 4

Lehněte si na břicho, ruce jsou natažené před tělem. Nohy a ruce podél trupu zvedněte pár centimetrů nad zem a zároveň ruce se pohybují jako tělo, zatímco odolat a vrátit se do své výchozí polohy.

Zdroj video: www.youtube.com

Zdroj foto: flickr.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Na čo je dobré vytáčanie so záťažou v sede?Co je dobré ciferník s zatížení v sedě?

Kdo by nechtěl mít během horkých letních viditelné břišní svaly a břicho, které je dostatečně zesílené?

Angličák – najlepší cvik zo všetkých?Angličák – nejlepší cvičení ze všech?

Pokud je vaším cílem je, aby vlak téměř všechny svaly vašeho těla, tím účinnější cvičení než angličák najdete velmi obtížné.

adidas babyDítě, jsme tu pro vás trénink doma!

Ženy by měly, v mnoha případech rada cvičil, ale odrazuje je více důvodů – vysoké náklady na tělocvičnu, stydět za svou postavu, nebo v okolí nemají žádné vyhlašuje společnost fitcentrum.

Napsat komentář