4 jóga cvičení, které zmírňuje bolesti zad

Tyto pozice jógy jsou jednoduché a můžete cvičit kdekoliv a kdykoliv.

Ne všechno můžeme ovlivnit vlastními silami. Ale pokud celý den sedíte, pokud stojíte v práci, nebuďte překvapeni, že váš životní styl odráží i na páteř v podobě nepříjemné bolesti. Jako hlavní příčiny bolesti zad tak může být považován za nedostatek pohybu, ale také nesprávné držení těla při stání a sezení. Dělá to jen musíš najít během dne volnou chvíli a vzít zpět do pohybu, například v podobě jogových asán.

Následující cvičení jsou jednoduché, ale s pravidelným cvičení vám pomůže zlepšit držení těla, posílit záda a břišní svaly (tak dlouho, jak správné plug). Navíc, oni jsou vynikající pro relaxaci, ale také jako warm up v lekcích jógy. Jsou prováděny na podložce se zkříženýma nohama (pozice Sukhasana). Pokud si chcete udělat v práci, klidně se můžete odcvičiť i ve stoje. V obou případech je důležité, aby zpět vystretý a ramena uvolněná.

Cvičení číslo 1

Zájmu, základní postoj a ruce zvedněte do vzpaženia. Dlaněmi nahoru, prsty rukou jsou v pořádku propletené a uši se dotýká bicepsov. V této poloze, vytrvalý pro 2-3 hluboké nádechy. Nezapomeňte pupku čerpat v směrem k páteři. Opakujte několikrát pomalu a klidně.

Cvičení číslo 2

V této praxi, pozice těla je stejná jako v předchozím (pozice Sukhasana, ruce jsou vzpažené, prsty propletené, dlaně ven), ale ty rotace v trupu do stran. Tak, s výdychom otáčet na levou stranu, vydržíte 2-3 hluboké nádechy, pak s nádechem se vraťte do výchozí polohy a udělat to samé provedete na druhé straně.

Cvičení číslo 3

Výchozí pozice je opět stejný jako v předchozím cvikoch, ale v této praxi, budete ukláňať do stran. Tak, s výdychom mírně se ukloníte na pravé straně, zatímco v pozici zotrváte a přitom zhluboka dýchat. S nádechem se vraťte do výchozí polohy. Je to to samé opakujte na druhé straně. S výdychom je ukloníte na levé straně, zhluboka se nadechnout a vrátit se do výchozí polohy. Nezapomeňte zapojit břišní svaly.

Cvičení číslo 4

Ruce predpažte, dlaněmi a prsty jsou navzájem jemně propletené. Nadechněte se a s výdychom táhnout dopředu. Pohyb pochází z dolní části zad. Pak se opět nadechněte se a s výdychom následovat rukou a trupu k pravé straně. Buďte opatrní, vaše ruce musí být stále predpažené v paralelní pozici. S výdychom, vraťte ruce do středu a udělat to samé udělat na druhé straně.

Inspirovat se můžete také v tomto videu:

Zdroj video: www.youtube.com

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Bolí vás chrbát? vyskúšajte tieto pilates cvikyBolí vás záda? Zkuste tyto cvičení pilates

Účinnější bude, pokud se budete držet zásady pilatesu a cvičení pravidelně.

Cvičíme 5 tibeťanovCvičit 5 Tibeťanů

Již 10 minut denně vám přinese úlevu od bolesti, dodává energii a zpomaluje stárnutí.

Joga prináša úľavu od bolesti chrbtaJóga přináší úlevu od bolesti zad

Nejčastější příčinou bolesti zad je slabé svaly středu těla a tendence naše tělo, aby "obchod", napětí v oblasti krční páteře a trapézových svalů.

Napsat komentář