4 tipy, jak sportovní urychlit, „bránil z“ metabolismus

Mít snídani. Jíst často a v malých dávkách. Dopřejte si přírodní spalovače tuku, jako jsou zelený čaj, kávu nebo některé koření. Pravidelně sportovat. Co však v případě, že tyto tipy, jak zrychlit metabolismus, aby zastavit fungování?

Snažíte se zhubnout? Máte i ukázkový jídelníček a pravidelně tam, a přesto ruky závaží nechce pohnout dolů? Tam by mohlo být mnoho důvodů. Jedním z nich je organismus, aby byly konkurenceschopné, zátěž zvykat a potřebuje nakopnúť. V tomto případě, je nutné změnit strukturu školení. Co zvyšuje metabolismus?

1. Silový trénink

Co je zárukou trvalé ztrátě tuku? Nicméně svalové hmoty! Čím více svalové hmoty máte, tím rychleji funguje váš metabolismus. Silový trénink dvakrát až třikrát týdně s vlastní vahou, nebo účinek procesu je ideální způsob, jak rozjet spomalenú metabolismus. To platí také pro vás, milé dámy. Posilování s lehkými váhami a vyšším počtem akcí na podporu nejen metabolismus, ale také vám sen křivky.

Doporučujeme vám přečíst: Co byste měli vědět o cvičení s účinkem proces? 2. Intervalový trénink

V rámci intervalového tréninku je střídání intenzivní fáze s méně intenzivní (sprint, poklus). Během rychlé fáze, když jde člověk "na max", tam je spalování sacharidů. Během přesídlení, nebo méně intenzivní fáze přicházejí na řadu tuky. Trénink je ve srovnání s rovnovážnou metody náročné, ale velmi efektivní a časově úsporné.

Doporučujeme vám přečíst: Vlakové intervalovo. Budete štíhlejší a v kondici. 3. Kruhový trénink

Kruhový trénink je další velmi efektivní způsob, jak nastartovat spomalý metabolismus: cvičení je intenzivní a přestávky krátké. Je kombinací kardia a posilování, s vybraným cvičení zahrnují obvody. Do jednoho obvodu je zapojen 6 až 10 cvičení, které cvičení průběžně v posloupnosti s maximální přestávkou 30 sekund. Pauza mezi jednotlivými okruhy trvá 2 až 3 minuty.

Doporučujeme, abyste si přečetli: Kruhové cvičení spálíte mnohem více kalorií 4. Tabata trénink

Tabata trénink je intervalovou metodu, která má kořeny v Japonsku. Jedná se o krátké, ale velmi intenzivní trénink, že metabolismus pořádné nakopnutí. Co je podstatou? Do jednoho tabata štvorminútového interval je zahrnuto osm cyklů, přičemž jeden cyklus představuje 20 vteřin maximálního úsilí (sprint) a 10 sekund odpočinku (chůze). Můžete si vybrat jeden nebo dva cviky, které musí být uvolněn. Snažte se, aby vybrané cvičení zapojit co nejvíce svalových skupin. V praxi to může vypadat takto (v případě, že vyberete pouze jeden cvičení):

Doporučujeme, abyste si přečetli: Tabata trénink zajistí lepší úroveň fitness a physique

Který z nich si vyberete?

Napsat komentář