5 cvičení, které se perfektně procvičit celé žaludku

Pěkně vytvarované břišní svaly by chtěl mít určitě každý. Je důležité si uvědomit, že správně posilovat břišní svaly musí být komplexní.

Když cvičíte, měli byste být kromě přímé a šikmé břišní svaly, aby komplexně posílit core – stabilizační systém těla.

Tři nejčastější chyby při posilování břišních svalů jsou:

  • rychlé cvičení,
  • vysoké počty opakování
  • nedostatek citu zapojené svaly přímo při cvičení.

Rychlé cvičení

Cvičení vždy provádět úkoly, pomalu a s hlubokým nádychmi. Pomalejší rutiny, které provedete, tím více můžete aktivovat hluboko uložené svaly.

Vysoké počty opakování

Při cvičení na břiše, mějte na paměti, že vysoký počet opakování nehraje žádnou roli. Mnohem účinnější je provádění kvalitních opakování v malém počtu. Na to budete ztratit sám sebe, když začnete tento styl tréninku. Jistě jste schopen provést 60 kvality skracovačiek za minutu, zatímco low-kvalitní to až takový problém není.

Nedostatek citu zapojené svaly přímo při cvičení

Praxe vždy dobře. Pamatujte si, že nikdy není tak důležitá kvantita, jako kvalita. A tak to musí zůstat vždy.

Pět cviků na břicho s Gymbit Wonder Core Smart Skracovačky vleže na zemi

Gymbit Wonder Core Smart dáte ji pod záda do křížové oblasti. Dělat kontrakce, a břišní svaly tak, že kmen "balíčky". Pohyb provádíme jen minimální, přichází hlavně z břicha. Po zvedat nahoru, tlačit zpět do výchozí polohy proti tlaku gymbitu.

Prkno

Start z pozice kočky – dlaně mějte pod rameny, kolena pod bedra. Hlavu, páteř a pánev jsou vodorovné s podlahou. Pomalu narovnat jednu a pak na druhou nohu tak, aby pánev a páteř zůstávají opodstatněné.

Nůžky

Lehnout si na zem a nohy v oblasti lýtka si položte na gymbit. Pak střídavě zvedat a tlačit nohy a na podlahu.

Šikmé skracovačky

V této praxi, postupujte stejně jako skracovačkách s gymbitom, pokud gymbit jste uvedli na straně břicha. Po precvičení jedné straně břišní sval praxi, ale i na druhou stranu.

Skracovačky v sedě

Posaďte se na židli a nohy si položte na Gymbit Wonder Core Smart. Pak střídavě tlačit nohy do kolmé směrem, jako kdyby jste bicyklovali.

Všechny tyto cvičení, snažte provádět s co největší přesností. Moje doporučení je provést pozitivní fáze pohybu v jedné sekundě, pak se po dobu 2 až 3 sekund držet a negativní fáze, aby vydržely 4 až 5 sekund. Pozitivní fáze je působení proti gravitaci a negativní fáze uvolnění svalů – i když toto cvičení až tolik prostoru na uvolnění, které máte, a díky gymbitu). Všechna cvičení s gymbitom dělat ve 3 až 4 sériích selhání. Plank cvičení také 3 – 4 sérií do selhání.

Rozvíjet jemnou břicha určitě nepomůže pouze cvičení. Vždy bude hrát nejdůležitější roli je správně vyvážená a pravidelná strava. Kombinací tréninku a dobré stravy vám určitě podaří.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Bicepsové a tricepsové kľukyBicepsové a tricepsové kliky

Pokud je vaším cílem je vytvořit si pěkný hrudník a ruce, určitě byste měli nosit úchyty. Samozřejmě, že v této praxi, nezabývají pouze výše zmíněné části, ale téměř celé tělo.

Super tréning na sexi bruchoSuper cvičení pro sexy břicho

Kromě cvičení náročné na přímý břišní sval je velmi prospěšné provádět aerobní cvičení.

Ako robiť správne výpady? ukazuje evelynJak udělat správnou swipe? Ukazuje Evelyn

Každé cvičení je efektivní, když udělal správně.

Napsat komentář