5 cvičení pro břišní svaly tvrdé jako kámen.

K dosažení vyformovaného míč vám pomůže správně zvolené cvičení.

Získat vyvinuté břišní svaly patří do snů, které nesmí být naplněny snadno. Jako místní zhubnout není, je nutné upravit stravu, platit pravidelné kardio cvičení jsem se silovému tréninku, ve kterém si můžete vyzkoušet některé z následujících cvičení.

Cvičení číslo 1

Toto cvičení je skvělé pro posílení celé jádro, tj. přímé a šikmé břišní svaly, svaly trupu, hýždě, stehna a paže. To znamená, že je to skvělý komplexní rutinní. Podstatou je založen na statické pozici rady, která je v kombinaci s číselníkem v bederní oblasti do stran.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 2

Další cvičení se provádí vsedě. Posaďte se, nohy zvedněte přešel nahoru tak, aby stehna a horní část trupu tvoří písmeno V. V rukou se medicinbal (činka) a otočte z jedné strany na druhou. Pozor, při převodu cvičení je nutné zůstat v pozici písmene v. Pokud máte nějaký problém, tak běžné, aby s nohama na zemi – rozdíl je opierajte na podložku.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 3

Nájezdy jsou skvělé pro posílení hýždí a stehenných svaly. Nicméně, pokud k nim přidáte pohyb navíc, tak se vytáčení trupu do stran, precvičíte také šikmé břišní svaly. Klidně můžete použít i hmotnost. Toto cvičení je demonstrace skutečnosti, že břišní svaly mohou být v praxi i v rámci cvičení, které jsou zaměřeny především na posílení jiné svalové skupiny, samozřejmě za předpokladu, že vhodně kombinovat několik pohybů.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 4

Podstatou čtvrté cvičení spočívá ve zvedání trupu do fitlopte. Pokud nemáte fitloptu, můžete také použít bosu. Úrokové umístění na fitlopte – to by měla být podpora pro boky a spodní část zad. Ruce si dejte za hlavu, vydechněte a zvedněte horní část těla, a pak se vrátit zpět. Poskytnout pomoc, aby vám s rukama. Tato rutina no precvičí horní břišní svaly.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 5

Tato varianta skracovačiek patří do efektivní cvikom na břiše. To se provádí na podložce tak, aby spodní část zad jsme se tlačit k zemi. Kolena pokrčíme do pravého úhlu, ruce se zkříženými prsty, dáme za hlavu a zodvihneme trupu. Pak jednu nohu vystrieme a zároveň vytáčame trup tak, že loket jedné ruky ukázal na opačný (pokrčenému) kolenu.

Zdroj video: www.youtube.com

Zdroj foto: unsplash.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Vzpor kľačmo so vzpažením a zanoženímVzpor kľačmo se vzpažením a zanožením

Sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu velmi často způsobují velké bolesti zad a krční páteře.

Jednoduchý tréning na získanie pevného hrudníkaJednoduché cvičení pro získání pevného hrudníku

Pěkná a pevná prsa mají určitě velký vliv na sebevědomí každé ženy.

Swing je účinný aj na odbúranie tukuHoupačka je také účinný pro spalování tuků

Toto je velmi účinné cvičení, které je v současné době stále na výslnie.

Napsat komentář