5 cviků pro sexy pozadí

Je pravda, že dřep je král všech cviků, který úžasně tvaruje zadeček. Nicméně, efektivní cvičení, nastavení tvar hýždí, je mnohem více.

Jak získat sexy pozadí? Bez pravidelné fyzické aktivity a dobře zavedené a la carte to nebude fungovat. Chybět nemusí ani cvičení, zadek tvarování a posilování. Víte, co je nejlepší?

Cvičení číslo 1

Lehněte si na záda, ruce jsou vedle těla, a po dobu 60 sekund zvednout zadek (pánev) jako nejvyšší. Drsňák ke stažení svalů hýždí a stehen. Pak můžete cvičení provádět i tak, že zodvihnete pánvi, pak vystriete pravou nohu, vydržíte 5 sekund, nohu vrátit na podložku a hned za ní jsem na zadek. Proveďte 12 opakování na každou nohu ve třech sériích.

Cvičení číslo 2

Pokud si přesto myslíte, že dřepy nemůže být v sestavě cvičení, určené pro tvorbu zadek, slečno, je s účinností procesu. Začínajte s nohama na šířku ramen a udělat pohyb, jako byste, pokud jste šli sednout na židli. Proveďte 12 opakování ve třech sériích.

Cvičení číslo 3

Také nájezdy jsou mezi cvičení také posílit svaly hýždí a stehen. Pokud potřebujete změnit, zkuste přejeďte s výskokom. Proveďte 3 série po 20 opakováních na každou nohu.

Cvičení číslo 4

Další vynikající cvikom na zadek je zanožovanie stojí. Proveďte 3 série 12 opakování na každou nohu.

Cvičení číslo 5

Tato rutina se provádí na čtyři. Vypadá jednoduše, ale se správným designem, tak jednoduché to není. Stejně jako v předchozím cvikoch děláme 3 série 12 opakování na každou nohu.

Doporučené čtení: 6 fitness cvičení pro pevné hýždě Zdroj video: www.youtube.com

Napsat komentář