5 nejlepších cvičení na posílení středu těla běžce

Středu těla (core) představuje stavební kámen našeho těla. Ještě, že je to cvičení často vynechávame a pak čudujeme, že jsme schopni dosáhnout výsledků, jaké by jsme si představovali.

Je to způsobené jen tím, že nemáme v praxi tyto středu těla, že bychom měli cvičit především proto, že má velmi mnoho výhod pro běžce, tak pro jednotlivé sportovce.

Co je hlavní?

Jádro představuje označení pro svaly, které jsou uloženy pod povrchem svalů. Mezi ně patří pánevní dno, přímý břišní sval, bránice, vzpriamovače páteře a zadní snopce vnějších šikmých břišních svalů.

Proč je důležité trénovat jádro?

  • zlepšuje rovnováhu postav
  • tvoří základní stavební kámen celého těla
  • to pomáhá lépe budovat břišní svaly
  • zlepšuje rovnováhu a fyzickou výkonnost
  • pomáhá správné držení těla
  • je prevencí proti bolesti zad, krční páteře a velkých kloubů
  • zlepšuje flexibilitu, vytrvalost a sílu
  • posiluje pánevní dno
  • podporuje sexuální funkce

Nejlepší cvičení na posílení středu těla Prkno

Tato rutina musí znát opravdu každý, ale stále mu ještě jednou bych vám rád představil. Podle mě, je nejlepší a nejúčinnější, pokud jde o posílení svalů středu těla. Provést po 3-5 sérii po 30 sekundách. Pokud jste schopni každé série, aby vydržely, bez problémů, takže délka nárůst.

Boční prkno

Další velmi dobře známé, ale také efektivní cvičení je na straně prkna, a byla by velká škoda se mu vyhnout. Doporučuji cvičit ve stejné frekvenci, jako když planku.

Přitahování nohy k hrudníku v planku s nohama na fitlopte

Udělat 15 opakování v 3-5 sériích.

Kettlebell větrný mlýn

Udělat 15 opakování v 3-5 sériích.

TRX fallouts

Toto cvičení je velmi dobré cvičení pomocí TRX, jak je také uvedeno na videu. Pokud TRX náhodou máte k dispozici, můžete také použít fitloptu. Cvičení se provádí na stejném principu.

Tyto tréninky dávají cvičení pro všechny lidi, které momentálně jsem a vidím, že jsou pouze pozitivní změny. Nejsou to žádné jednoduché cvičení, ale to prostě funguje. Pokud chcete dosáhnout nějaké výsledky, musíte také něco obětovat.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Posilňovanie šikmých svalov. ako na to? prečo ich vôbec posilňovať?Posilování šikmých svalů. Jak na to? Proč vůbec posilovat?

Při posilování šikmých břišních svalů často opomíjen.

Funkčný tréning zameraný na bruchoFunkční trénink zaměřený na břicho

Funkční trénink se skládá z cvičení, které jsou spojeny s činnostmi běžného života.

7 cvikov pre príťažlivé brušné svaly7 cvičení pro atraktivní břišní svaly

Tréninkový plán nesmí chybět účinné cviky na břicho, že to vyformujú. Znáte je?

Anketa To, co nejvíce chcete přečíst na našem portálu?

Články o cvičení a různé typy školení. Informace o dieta a zdravé hubnutí. Motivační tipy, příběhy lidí a fitness trenéři. Pozvánky na sportovní události.

Celkem hlasů: 189

Napsat komentář