5 skvělých cviků pro „core“ pro bežkyne

Chcete zlepšit svůj běžecký výkon a zároveň mít sexy bříško? V tom případě sestavení do vašeho tréninkový plán efektivní cvičení na posílení jádra těla.

Jádro, nebo na středu těla, který se skládá zejména svalů břicha, pánve a zad. Ty jsou základem pro provádění jakéhokoliv pohybu, a proto bychom měli pravidelně posilovat a do svého tréninkového plánu zařadit vhodná cvičení. Které jsou ty pravé?

Cvičení 1 – jízda na kole vleže na zádech

Cvičení se provádí vleže na zádech. Nohy jsou ohnuté a ruce za hlavu. Pak zodvihneme hlavu a pravý loket se budeme levém kolenu, které ve stejné době, kreslit na něj. Totéž uděláme na turnu i s ostatními loket a koleno.

Zdroj: youtube.com

Cvičení 2 – deska (prkno)

Rada v současné době patří k nejpopulárnější cvikom s vlastní vahou obecně. A oprávněně, protože když člověk dělá toto cvičení pravidelně, výsledky neměli nechat na sebe dlouho čekat. Pokud náhodou nevíte, návod najdete ve videu:

Zdroj: youtube.com

Cvičení 3 – panvový most

Třetí cvičení vypadá snadno, ale při dodržování správné techniky, jak jednoduché to není. To se provádí vleže na zádech a spočívá ve zvedání pánve. V ideálním případě, je-li v horní poloze několik sekund zotrváte a pak se vrátit o několik centimetrů nad zem.

Zdroj: youtube.com

Cvičení 4 – vzpor s zanožením a predpažením

Tento cvikom posiluje střed těla a zároveň zlepšit rovnováhu. Oceníte to, i když vás budou bolet záda. Cvičení se provádí na čtyřech, zatímco vystriete levou ruku a pravou nohu a zkuste chvíli vydržet. Je to stejné, budete dělat dobře s pravou ruku a levou nohu.

Zdroj: youtube.com

Cvičení 5 – nůžky

Páté cvičení je vynikající pro spodní bříško, často oslabena.

Zdroj: youtube.com

Na co si dát pozor, pokud chcete, sexy a pevné bříško?

Uvedené cvičení lze vhodně začlenit do svého tréninkového plánu. Posílení, v ideálním případě s vlastní vahou, měli byste věnovat jako bežkyne alespoň dvakrát týdně. Samozřejmě, pro zlepšení bežeckého výkonu a získat sexy žaludku, budete také potřebovat správné stravy, která je bohatá na kvalitní bílkoviny, zdravé tuky a komplexní sacharidy.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

6 signálov, že ste zamilovali do behu6 signálů, že jste spadl v lásce v běhu

"Lidé nebehajú proto, aby byl šťastný, ale jsou šťastní, protože oni dojdou," řekl nadšený běžec a autor několika knih o útěku Ch. McDougall.

Môžem ísť počas bežeckého tréningu chôdzou?Můžu jít během bežeckého trénink chůze?

Mnozí, zejména začínající běžce obviňuješ, že nemůže skákat pryč celý oddíl hladce.

Kedy je lepšie uprednostniť džoging pred behom?Když je to lepší džoging před během?

Pokud máte pár kilo navíc, začněte džogingom, během které se pohybují na nižší intenzitu a také šetřit klouby a svaly.

Napsat komentář