5 tipů, jak na to s během nevzdává

Nevíte jak dosáhnout toho, že běh se stal nedílnou součástí vašeho životního stylu? Zkuste to s našimi tipy.

Běh je skvělý způsob, jak po náročném dní ventilovat. Kromě toho, celkově posiluje zdraví a pomáhá udržovat štíhlou linii. Začít může kdokoliv, ale ne každý vytrvá. Jak s během začít a zastavit?

Začátky nejsou snadné, připravte se na to

Než začnete, zjistěte si alespoň základní informace o tom, jak s během začít. Budete vědět, co jste, a ve stejné době, vyhnout se chybám, které mohou způsobit to, že se během skoncujete, než jste vlastně začal. Mezi základní chyby patří přecenění svých schopností, nesprávná technika běhu, zadržování dechu, klesá protahování a podobně.

Další, mentálně připravit na to, že začátky nejsou nikdy jednoduché a trvá dlouho, než určitou činnost, zvyk nebo činnost, která vás bude milovat. Také v tomto ohledu je pravda, že trpělivost růže přináší.

Doporučujeme čtení: 5 tipů, jak začít cvičit a vytrvat Nechci? Připomeňte si cíl, který chcete pomoci spustit setkat

Při běhu je velmi důležitá motivace, a proto je třeba vhodně stanovit hlavní cíl a také dílčí cíle, které vám pomohou dosáhnout snu. Chci, aby se o hledání sebe maraton? Je vaším cílem zhubnout? Chcete vše kolem vás, aby prokázal, že jste to? Ať už je vaším cílem cokoli, napište to na papír a dát na viditelné místo, takže byste měli dávat pozor na. Můžete k ní pin, i když fotografie třídě. Efektivní také to může být, když se o své cíle se chystáte říct dál. Někdy to může opravdu "nakopnúť" no mierená poznámka z příbuzných nebo přátel, protože ti jsou zatím jsem padavka!

Behajte v páru

Běh v tandemu má několik výhod. Budete se vzájemně podporovat a motivovat lepší výkon. Nakonec, i zdravá rivalita není v tomto směru žádnou škodu. Ve stejnou dobu bude spuštěn světlo srdce a stává se z něj příjemný rituál. Po spuštění si můžete skočit, například, na kafe (samozřejmě, pokud chudnete, tak bez cukru).

Opakované fyzické a psychické výhody běží

Běh prospívá tělu a psychice. Je to vynikající aerobní činnost, která posiluje kardiovaskulární systém. Pomáhá udržovat normální hmotnost, je prevencí vysokého krevního tlaku, cholesterolu v krvi, diabetu a osteoporózy. Navíc celkově posiluje imunitní systém. Kromě toho, to je balzám pro duši. Pomáhá lépe zvládat stres, zmírňuje úzkost a je prevencí proti vzniku deprese.

Doporučujeme vám přečíst si: Proč si vybrat správný kurz? Odměna vaše úsilí

Možná na začátku dali za cíl, že budete běhat 3-krát týdně mírným tempem. Ihned při stanovení cíle, budete jistě také odměnu můžete dopřát, například, po 4 týdnech fair běh. To může být něco, co vás potěší a současně vás bude motivovat vás, aby v době krize byli schopni překonat svůj vlastní lenost, nebo mají nepříznivé počasí. Pro přehlednost, ale také lepší hodnocení pokroku, který v běhu dosáhnete, vést knihu jízd.

Zdroj foto: www.freedigitalphotos.net (stockimages)

Napsat komentář