5 tipů, jak začít cvičit a vytrvat

Jistě víte, co to je. Kolikrát jste to zkoušeli, ale nikdy jste neměli cvičit s radostí.

Možná jste už několikrát zaplatili za osobní trenér v naději, že zvýšení nákladů bude dostatečnou motivací, ale nepomohlo to. Hluboko uvnitř víte, co je problém – nelíbí se ti cvičení na veřejnosti, nemiluješ, jak vypadáš v těch hloupých teplákoch a všechny, kteří by měli učit, co jsou používány pro všechny ty stroje v posilovně?

Ale přesto by vás zajímalo, jak mohou někteří lidé chodit do cvičení s takovou radostí. Co je jejich tajemství? Jak můžou být tak motivováni den po dni a rok po roce? Co jsou ostatní? Vědí něco, co vy nevíte?

Není na nich nic zvláštního. Oni jsou jen v dobré formě, a tak, aby cvičení pro ně není utrpení. Je to podobné jako s vařením. Pokud se vám dosáhnout alespoň minimální úrovně fitness, cvičení přestanete vnímat jako špatné a začnete se cítit dobře. Neexistuje žádný jiný způsob, jak překonat těžké začít a vypracovat se až na vrchol.

Tipy na to, jak začít a vytrvat i během cvičení 1. Vytvořte si plán

To je velmi důležité mít tréninkový plán, který budete sedět a držet se ho. Pokud zjistíte, že nejste schopni splnit své cíle, měli byste ne, samozřejmě, okamžitě vzdává, ale pokud máte bar set opravdu příliš vysoká, je vždy lepší tréninkový plán trochu změnit na zapalovač, jak si znechutiť celé cvičení.

2. Pomalu dále vás zavede daleko

Neočekávejte, že se stanete supermanom ze dne na den. To je prakticky nemožné a důsledky pro vaše tělo by nemělo být příznivé, protože by tělo překvapen tím, že něco, co není vůbec připravená. To je také jeden z důvodů, proč jsem nedoporučujeme anabolické steroidy (i v použití těchto látek máte v tělocvičně tvrdé "odmakať", a ne dostat do formy za týden), nebo drastické diety. Pravidelné a správné cvičení, aby se výsledky určitě budou viditelné, ale bude to jít pomalu.

3. Vyberte si cvičení, které vás baví

Vyberte si cvičení, které vás baví, protože dělat něco, co můžou, není dobrý způsob, jak vytrvat. Nemusíte cvičit jen v posilovně. Vytvořit seznam sportů, cvičení a aktivity, které vás bude nejvíce bavit, a pak z nich vybrat ty, které vám nejlépe pomohou dosáhnout cíle. Pro cvičení lze považovat také pro cyklistiku, běh, plavání, nebo jakékoliv sportovní tým. Pokud nemůžete určit, cvičení je nejvhodnější pro vás, zkuste se zeptat zkušeného odborníka, který si můžete sestavit a tréninkový plán, ve kterém budete dělat chyby.

4. Cvičení s přítelem, který bude rovnocenný konkurent

Mít parťáka na cvičení je nejlepší způsob, jak cvičit zodpovědně a zábavy. A také může být velmi dobrá motivace, protože když jste dva, vždy zjistíte, že je jednodušší dodržovat plán cvičení a jen tak snadno se navlékají, protože ty se vzájemně podporují.

5. Koupit nějaké pěkné oblečení, boty, nebo MP3 přehrávač

Nové věci jsou zábavné a někdy je to malé věci, které pomoc nejvíce. Existuje mnoho způsobů, jak si můžete zpestřit trénink tak, aby vám to chutnalo. Jedním ze způsobů je také použití hudby a zejména ten, který vám přesně vyhovuje, tak je to vhodný doplněk ke cvičení mp3 přehrávač.

Kromě toho, že vám cvičení bude zlepšení fyzické kondice, rozhodně zlepší náladu. Během cvičení, několik průsmyků endorfiny-tzv. hormony štěstí. Pokud nevěříte, zeptejte se těch, kteří pravidelně cvičení. Určitě vám řeknou, že oni to dělají s radostí.

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

5 tipov, ako to s behom nevzdať5 tipů, jak na to s během nevzdává

Nevíte jak dosáhnout toho, že běh se stal nedílnou součástí vašeho životního stylu? Zkuste to s našimi tipy.

6 tipov, ako urobiť z cvičenia zvyk6 tipů, jak udělat cvičení zvyk

Pravidelná fyzická aktivita má mnoho fyzické a psychické výhody, které všichni víme, ale někdy nejsou dost jsme cvičili pravidelně.

7 dôvodov, prečo sa hýbať7 důvodů, proč se pohybovat

Pohyb rozohráva v našem organismu řetězec skryté reakce, které mají pozitivní dopady. Tak, například, pravidelné běhání zlepšit náš vztah.

Napsat komentář