6 chyb v pitnom režimu

Pokud budete pít pouze tehdy, když máte pocit žízně, je to špatné znamení.

Mnozí lidé nemají stabilní režim, který se týká pití tekutin. Zejména v létě, kdy vysoké teploty zjišťují, že potřebují pít více tekutin, než je obvyklé. Přečtěte si článek níže se dozvíte, jestli náhodou neděláte jednu z následujících chyb v pitnom režim jako ty. My vám dáme jednoduchý tip, jak okamžitě odstranit.

1. Zapomenout vypít 2,5 litru vody

Největší chybou je, že mnoho lidí, a to doslova, s tím, že je třeba vypít 2,5 l vody denně, aby se ve večerních hodinách. Když se snaží rychle dohnat vše, co přes den zameškali. Jaký je výsledek? Přes den, když jejich tělo potřebuje tekutiny nejvíce, jejich pití a pak navečer, před spaním, je nalejú pohármi vody. Tělo neví, co má na sobě, jak myslet a zbytečně si je jen nafoukne žaludek.

TIP: Aby to samé se stalo i vám, užívejte si vodu během celého dne. Ideální je požádat o vodu do počítače, když jste v práci. Skvělá alternativa k čisté vodě je minerální voda Budiš, který je vhodný pro každodenní pití. V těle dodává nejen potřebné tekutiny, ale také vypotené elektrolyty, jako jsou sodík, hořčík, draslík nebo vápník. Samozřejmě, ani s minerálkami to není třeba přehánět. Neměly by tvořit více než 30 % denní vody a hydrataci zásoby. Další dobrou volbou, jak nezapomínat na pití, je dát si malou láhev i v autě nebo v kabelce. Ať je to tak, svůj vlastní rituál, když máte kolem vody v těch místech, kde budete trávit nejvíce času.

2. Nepoužívejte pít hodně věcí hned od rána

Pokud začnete pít vodu až odpoledne, takže ráno smädní, což je obrovská chyba. Ideální je začít den sklenicí nebo dva pohármi vody. Jen to zvyšuje metabolismus a krásné, vytváří základ pro další operace. Tělo po výdatnom spánku načerpá energii a minerály, a může začít pracovat na všechny úkoly, které mu přes den dopředu.

TIP: Připravte si večer před spaním 2 šálky vody a ležel na jídelním stole. Bude vás čekat jako první příjemná věc po probuzení.

3. Pít, až budete mít žízeň

Pokud budete pít pouze tehdy, když máte pocit žízně, je to špatné znamení. Tělo to je, protože to dává jasnou zprávu, že už má, doslova, křičí na vodě. Nenech to žobroniť tekutiny! Ty jsou nezbytně nutné pro jeho fungování po celý den. Můžete být na sebe přísná v tom, že můžete jít jíst v určitém čase, ale ve vodě to neplatí. Voda může být neustále po celý den.

TIP: Ideální scénář je, když vůbec nemáte pocit žízně. Pak víte, že tělo má dostatek vody a je dokonale hydratovaná.

Speciální tip pro ženy: Pijte hodně vody, udržovat vaše buňky hydratované. Budete zůstat tak dlouho mladý.

4. Pít slazené vody

Slazené vody, sirupy, cola a jiné uměle slazené nápoje, které nemají ve vaší kuchyni nebo v kanceláři, co hledat. Nemají žádnou výživnou hodnotu a vyhnout se tlak na vaše tělo. Mohou dokonce způsobit obezitu, cukrovku a další zdravotní komplikace.

TIP: vytvořte si vlastní limonádu. A to velmi jednoduše: džbánika s minerální vodou, přidejte listy máty, přidejte limetku, a pokud máte velkou chuť, tak trochu tmavého cukru. Voilá… Letní nápoj, který je přesně to pravé.

5. Pití kávy a vody

Setkáváme se s tím často, a to zejména ženy, které pijí kávu, není nutné, aby pít vodu. Ke kávě dostanete sklenku vody a myslím, že to stačí. Chyba! To není dost. Káva (pokud je kvalitní) je skvělé tekutiny, ale to není nahradit dodávky vody, které tělo potřebuje. Má dokonce opačný efekt a to je kanalizace.

TIP: Objednat kafe a dokonce i minerální vody. Případně můžete jít s kamarádkou na kávičku, během dne a zbytek dne na doplnění tekutin jen minerálkou. Pokud se vám spojit příjemné s užitečným a tělo vám poděkuje.

6. Nosí s sebou mít láhev všude, kam jít

Během léta a prázdnin, většina lidí spoléhá na to, že bude někde sedět nebo ležet na pláži a tam si objednají nějaký nápoj. Chyba! Nespoléhejte na to, že si dát skleničku, když se dostanete na určené místo. Nosit s sebou stále voda. Dokonce i když jdete pěšky, i když jen na pár minut. Může se to zdát přehnané, nebo dokonce nepříjemné, nosit láhev všude, kam jít, ale…

TIP: Prelejte si čisté nebo minerální vody v docela elegantní láhev, kterou si koupíte a můžete nejen hydratované správně, ale také trendy :).

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Zaujímavosti, ktoré by ste mali vedieť o minerálnych látkachZajímavé, že jste měli vědět o minerály

Minerály a stopové prvky, aby se o 4 až 5 % z naší hmotnosti, proto v těle 70-kilového člověka představují asi 3,5 kg.

Minerálka ako osvieženie počas letaMinerální vody jako osvěžení v létě

Minerální voda je přírodním zdrojem minerálních látek, které mohou v našem těle chybí v důsledku zvýšené pocení během letních veder.

Tipy na spestrenie pitného režimu v leteTipy na oživení vody a hydrataci dodává v létě

Je čistá voda, nejlepší způsob, jak doplnit tělu tekutiny, nebo může být pitný režim zpestřit, stejně jako jiné nápoje, které naše zdraví prospejú?

Napsat komentář