6 cvičení pro ženy, které mohou být ochabnutým náručí navždy sbohem

Zodvihnete straně a "něco" na ní ošklivé ovísa? Zbavit ochabnutého svalstva jednoduché cvikmi, ze které chcete vybrat také začínající středně nováček.

Pokud jste již unaveni z pohledu na vaše ochablé triceps a toužíte po pevné a vyformovaných rukou, zahrnout do svého tréninkového plánu jednoduchý, ale efektivní cvičení.

Cvičení číslo 1

Kliky patří mezi funkční cvičení, které posilují více svalových skupin. Takže, kromě zbraní, stejně jako pecs nebo středu těla. Začátečníci mohou opřít o kolena, kliky jsou mnohem jednodušší.

Cvičení číslo 2

Tricepsový zdvih si můžete udělat doma s pomocí židle. Najít podporu s mojí dlaně na židli tak, že prsty směřují dopředu a dlaně jsou od sebe na šířku ramen. Pánev pomalu spustit dolů, a to je důležité, aby vaše lokty směřují dozadu. Pak se vraťte nahoru.

Cvičení číslo 3

Třetí cvičení, které můžete provádět stát nebo sedět. Je důležité, aby se břicho tvrdé. Ruce upažte, lopatky stiskněte dohromady. Ramena směřovat dozadu a dolů. Pak kmitajte paže nahoru a dolů v rozsahu asi 20 cm. Můžete také použít závaží v podobě láhve s vodou.

Cvičení číslo 4

Bicepsový zdvih můžete provádět ve stoje nebo vsedě. Ruce pripažte a držte jednoruční činky nebo láhve s vodou tak, že dlaně rukou směrem k tělu. Pak zvedněte činky směrem k hrudníku.

Cvičení číslo 5

Další rutinní praxi ve stoje, nohy jsou mírně rozkročené. V ruce vzít činky a ruce rozpažte a opisujte je kruzích od malé po největší a naopak.

Cvičení číslo 6

Francouzský tlak můžete provést na lavičce nebo na podložce. Nohy jsou v kolenou mírně pokrčené. Ruce s jednoručnými účinek procesu, zvedněte kolmo k zemi a postupujte podle nich za hlavu tak, že ruce jsou v lakti ohnuté. Dávejte pozor, aby efekt z procesu, aby se nedotýkala podložky.

Zdroj foto: flickr.com zdroj videa: youtube.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

20-minútový domáci tréning na každý deň20-minut cvičení doma na každý den

Tento 20-ti minut domácí cvičení je ideální, protože to pomáhá udržet zdraví, být fit a snížit podíl tuku.

6 cvikov na uvoľnenie chrbta v kancelárii6 cvičení na uvolnění zad v kanceláři

Můžete strávit celý den v práci? Sedíte, pracujete, hrbíte a na konci dne vás bolí celý člověk?

Ako posilniť hornú časť telaJak posílit horní část těla

Silná horní část těla je stejně důležité jako spodní část.

Anketa Proč cvičíte pravidelně?

Chci se zbavit přebytečných kilogramů. Mám vyformovanú charakter. Sport mi pomáhá ventilovat. Chci volný čas trávit užitečně.

Celkem hlasů: 295

Napsat komentář