6 letní koktejly, které osvěžit a dát energii

Léto je v plném proudu a všude je ovoce a zeleniny dost. Takže to, co můžete připravit lahodné a zdravé koktejly?

Mezi hlavní ingredience pro přípravu smoothies patří ovoce a zelenina. Přidat k nim různé ořechy (vlašské ořechy, para, mandle, lískové ořechy), byli (slunečnice, dýně, chia, bazalkové, len), stejně jako kokosový nebo olivový olej nebo bylinky (máta, citron). Pokud je smoothie příliš hustá, zředí ve vodě, mléko, jogurt, mandle, kokos, sójovým, zda makovým mlékem. V tomto případě, nebojte se experimentovat a chuť přidat například sušené ovoce nebo jiné tajné složky.

Smoothie může sloužit jako zdravé osvěžení během horkých letních dní, aby plně nahradit jídlo nebo být zdrojem energie před tréninkem, nebo sloužit jako nápoj urýchľujúci regeneraci po tréninku. Stačí jen vhodně vybrat složky, takže přidat bílkoviny.

Pokud jde o odbornou přípravu, není složité. Obvykle jen suroviny zmixovať a v případě potřeby zřeďte s vodou (mléko, džus). Že koktejly ocení v horkých letních dnech a jak správně namixovať?

Malinové smoothie

Suroviny: 150 g čerstvých malin, 1-2 zralé banány, 200 ml kokosového (mandlového) mléka

Postup: Maliny, olúpaný banán a kokosové mléko dejte do mixéru a zmixujeme.

Paradajkové smoothie

Ingredience: 2 zralá rajčata, 1-2 mrkve, 100 g stonkového zeleru, 100 ml kvalitní jablečné šťávy, 100 ml šťávy houby

Postup: Vše společně rozmixujte.

Smoothie z červeného melounu

Ingredience: asi 2 šálky meloun, šťáva z půl citronu, 2 PL kokosového cukru ½ šálku kokosové vody

Postup: Všechny jen zmixovať. Skvělé příchutě s ledem.

Osvěžující jahodový koktejl

Ingredience: 1 ½ šálku čerstvých jahod, ½ šálku mandlového mléka, 2 CL z cukrové třtiny, 2 CL vanilkového extraktu, led

Postup: Ingredience zmixujte dohromady a podáváme.

Uhorkovo-broskyňové smoothie

Ingredience: 2-3 větší okurky, 1 šálek grapefruitový džus, 2 broskve, 1 banán

Postup: do hladké zmixujte.

Smoothie ze špenátu

Ingredience: 1-2 hrste špenátu, 1 menší banán, 1 kiwi, dýně nebo slunečnice byly

Postup: špenát Rozmixujeme s banánem a kiwi, přidáme byly a podle potřeby zriedime s vodou.

Snídaně smoothie s ovsenými vločkami najdete v tomto videu:

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Nemáte čas? zachránia vás chutné a výživné smoothiesNemáte čas na jídlo? Zachránil spíše si chutné a výživné smoothies

Můžete je připravit v blesku, v nich zachováno maximum živin a vynikající chuť.

Smoothies, ktoré detoxikujú a nabijú energiouSmoothies, které detoxikujú a nabijú energie

Zeleninové a ovocné smoothies své tělo očistit a dát mu potřebné živiny.

Správne smoothies podporujú výkon. ako ich pripraviť?Správně smoothies podporu výkonu. Jak je připravit?

Tvrdí, že správné smoothie musí obsahovat několik složek.

Anketa Připravujete své smoothies?

Ano. Ne.

Celkem hlasovalo: 28

Napsat komentář