6 tipů, jak udělat cvičení zvyk

Pravidelná fyzická aktivita má mnoho fyzické a psychické výhody, které všichni víme, ale někdy nejsou dost jsme cvičili pravidelně.

Nedostatek času, lenost, množství práce či rodinné povinnosti. To jsou nejčastější důvody, pro které tvrdíme, že nemáme čas na pravidelné cvičení. Realita však je taková, že kdo chce, čas si najít fyzickou aktivitu stává neodmyslitelnou součástí životního stylu. Jako cvičení udělat zvyk?

Vyberte skupinové cvičení

Skupinová cvičení mají mnoho výhod. Mnozí z nich jsou tak "silná", že vás bude motivovat do té míry, že sport se nikdy nevzdáte. Co s sebou? Záleží na tom, co druh cvičení si vyberete. Obecně platí, že jsou zábavné, motivace, aby se stal lepší, zdravé soupeření a v neposlední řadě nová přátelství. Výhodou cvičení ve skupině jsou informace, díky vzdelanému a expert můj instruktor obdrží.

Vytvoření nového návyku trvá dlouho

Začátky lehké nejsou. Je to tak pro všechny, a to nejen ve fyzické aktivitě. Proto je důležité si uvědomit, že vaše silná vůle a dostatečná motivace bude hrát podstatnou roli. Nezapomeňte nastavit odměnu, dárek, který můžete dát sami sebe, pokud vytrváte.

Zároveň budete bojovat s vlastní lenivosťou nebo pohodlí. Musíme se psychicky připravit na to, že vždy dělat to s vaší tréninku růžové nebude. Pokud si uvědomíte, že na začátku, půjde to snadněji. Nicméně nezmýšľajte negativní a myslet na to, že vytvoření jednoho z návyku je potřeba minimálně 21 dní a mohou být nejkritičtější. Nicméně, pokud můžete, dál už to půjde snadněji.

Nastavte si své cíle a plán

Proč jste se rozhodli začít trénovat? Co chcete dosáhnout? Pokud můžete jasně odpovědět na tyto otázky a máte vhodně zvolený plán, cvičení s největší pravděpodobností vytrváte. Pokud dosáhne stanoveného cíle, nezapomeňte zadat další. Vás bude honit dopředu.

Vyberte si sport, který bude vnitřně setkat

Dalším předpokladem, jak udělat cvičení zvyk, je věnovat na to, co chcete dělat. Následující je neúrekom. Nenechte se odradit, pokud se vám to nepodaří hned. Ptát se, zkoušet, zkoušet. Ten, kdo hledá, najde.

Také oblečení a hudbu motivovat

Cvičení by mělo být maximálně příjemné. I malé věci vám pomůže vytrvat. Motivace, zejména pro ženy, kvalitní sportovní oblečení, protože je důležité, aby se cítila, když jste cvičení, sexy a atraktivní. Okamžiky džogingu, běh, nebo cvičení doma příjemnější a také hudba. Pokud budete cvičit jógu nebo pilates, investovat do nové podložky. Motivace je vytvořit zajímavé školení, například, s novými cvičebnými nástroje (kettlebells, TRX, bosu, fitlopta).

Pozitivní myšlení

Pozitivní myšlení hraje důležitou roli při výkonu. Pokud předem naprogramujete tak, že nechcete, a nemůže vyrovnat, pak se to stane realitou. Snažte se i při cvičení, myslím, že pozitivní. Viďte sami sebe jako vítěze. V tomto směru může pomoci i den-to-day vizualizace.

Doporučujeme, abyste si přečetli: Zasloužíš si všechno po to, co chcete. Vizualizace v tom pomůže

Napsat komentář