6 tipů pro pevné pozadí

Také ženy, které cvičí zadek, pravidelně bych na pozadí stále zlepšovat. Bohužel, jak se na pozadí svých snů není jednoduchá záležitost. V těchto oblastech, ženy se hromadí tuk, a obvykle to je poslední místo, kde je tuk odstraněn.

Fitness diva Pavlína znám jako nordin, sdílí jeho tajemství. Jak se říká, "základní tajemství je makať upřímně a dlouhou dobu". Přečtěte si její tipy, a to buď na své pozadí hrdá.

Co je největší chyba, kterou ženy dělají, když se vlak zadek?

Většina žen si myslí, že musí dělat 20-30 opakování každého cvičení, aby vidět výsledky. Nicméně, pokud chcete posílit vaše svaly, to není správný přístup. Pokud děláte tyto dlouhé série, posilňuješ vytrvalostní vlákna a nestimuluješ svaly změnit tvar. To je lepší, aby zvýšit intenzitu a dělat 8-12 opakování. Můžete dělat množství drepov a výpadov, nicméně, pokud nezvýšiš vašeho tréninku váhu, budete stagnovat.

Proč je důležité mít pevný zadek?

Gluteály (sedací svaly) hrají důležitou roli v celkový tvar postavy a nejzákladnější pohyby. Podporují páteř, takže pokud máte problémy se zády, je důležité mít pevné nohy a hýždě. Bohužel většina žen sedí na zadkoch celý den v práci a nemají používat vůbec, tak se ubezpeč, že při tréninku si vyberáš cvičení pro zadek zaměření.

Jak často by ženy měly trénovat zadek?

Jednou nebo dvakrát týdně. Není žádný důvod, aby vlak zadek každý cvičení – každý den. Musíte svalom nechat čas na zotavení, aby spevneli. Ženy bojují růst svalů, oni si myslí, že budou vypadat "tlustý", ale od té doby, svaly zabírají méně místa než tuk, čím více svalů máte, tím menší bude váš zadek vypadat.

Může hmotnost školení cvičení minimalizovat celulitidu?

Tukových buněk na hýždě a stehna nemiznú jednoduše. Ale pokud jste netrénovala, svaly máte ochablé a začít trénovat, kůže je chtěl natáhnout, a tím i celulitidy se bude zmenšovat. Nicméně, skutečné hmotnosti školení cvičení nepomůže, aby se zcela odstranit celulitidu. Celulitida může být způsobena genetikou a hormónmy, tvrdý trénink a přísnou dietu asi nebude zcela odstranit celulitidu.

Co by měl návrh zahrnovat školení zadku?

Různé typy drepov, sumo dřepy (dřepy na široce) – všechno. To je nejlepší způsob, jak se zaměřit na gluteály. Nikdy nechci dělat cvičení spodní části těla jsem dělat dřepy. Pokud je jejich získání v cestě, pravděpodobně budete mít hloupé školení.

Jaké je nejlepší kardio na zadek?

Řekněme, že chcete ztratit tuk na hýždích. Pokud máte málo svalů a více tuku, pak hodně kardia pomůže spalovat tuk, ale budete mít měkké zadek. Musíte se zaměřit na školení svaly, dokud spaľuješ tuku. To znamená, že byste se měli vyhnout kardiu, které je monotónní, a zaměřit se na kardio, který se střídá s obdobími vysoké intenzity a nízké intenzity.

Dělat kardio cvičení jako silový trénink cvičení. Chvilku rychle a chvilku pomalu. Zvyšuje rychlost spalování tuků. Nicméně, to je důležité mít dobrou váhu-školení cvičení a pak dělat kardio na zvedání tuku.

Autor: Profesionální fitness trenér Boris Prekop, http://www.fitmagazin.sk/clanky/clanky-zeny/6-tipov-pre-pevne-pozadie/

Inspirována jinou cvikmi!

Připravili jsme pro vás další články, ve kterých můžete najít účinné cvičení na různých částech těla. S těmito cvikmi rozhodně precvičíte celé vaše tělo, a budete mít výsledky, co si přejete.

  • Cvičení pro abs – získat silnou abs
  • Chcete vyvinuté břicho? Dělat cvičení, správné cvičení!
  • Cvičení pro zadek
  • Cvičení na záda a posílení zádových svalů
  • Pilates cvičení pro páteř
  • Pilates cvičení na ramena přinést flash úlevu od bolesti
  • Cvičení pro pevné hýždě – 6 fitness cvičení
  • Cvičení na lýtka
  • Cvičení pro stehna se Zumbou
  • Cvičení pro těhotné
  • Kromě toho – Zdravé recepty

Napsat komentář