7 cvičení pro atraktivní břišní svaly

Tréninkový plán nesmí chybět účinné cviky na břicho, že to vyformujú. Znáte je?

Břicho je pro mnoho najproblematickejšou banda těla. Pokud se chcete zbavit faldíkov na břiše, je nutné řešit problém komplexně. To znamená, že kromě cvičení, hraje důležitou roli správné výživy. Je nutné vyloučit ze stravy rychlých cukrů (bílý cukr a mouka, sušenky, koláče) a nahradit je komplexní sacharidmi. Vyhněte se také musí být rafinovaným tuku. Ve stravě by měly být zastoupeny také celá zrna, ryby, luštěniny, ořechy, semínka, panenské oleje, fermentované potraviny (zelí, tofu), ovoce a zeleniny. Významný je i pitný režim. Samozřejmě, že v tréninkovém plánu nebude chybět cvičení na formování břišní části.

Cvičení číslo 1

V této praxi, skvělý plug nejen přímé, ale i boční břišní svaly. Provádíme 3 cykly 12-16 opakování.

Cvičení číslo 2

V druhém tréninku se používá fitlopta, a proto je náročnější, než klasické "skracovačky". Cvičení fitlopte vyžaduje stabilitu, takže břišní svaly jsou více namáhané. Cvičení 12 až 16 opakování ve třech sériích.

Cvičení číslo 3

Také, toto cvičení je náročnější, protože nohy jsou pořád rovně a ne na podložce. Stejně jako v předchozím cvikoch provádíme 12-16 opakování ve třech sériích.

Cvičení číslo 4

V zavedení této praxe, tam jsou ruce za hlavou, jako v běžných "skracovačkách", ale jsou prodlouženy směrem dozadu, takže cvičení je náročnější. Počet opakování je 12-16 ve třech dávkách.

Cvičení číslo 5

Další velký cvikom nejen břišní svaly, ale posílit celé tělo je deska a její variace.

Cvičení číslo 6

Nůžky jsou vynikající cvikom na spodní části břicha. Provádíme 8-12 opakování ve třech sériích.

Běžné číslo 7

Na štíhlejší straně a břišní svaly je skvělé ukláňanie do stran ve stoje. Pokročilejší mohou také použít závaží. Děláme 3 série po 12 opakováních.

Doporučujeme vám přečíst: Jak změnit vaše problémové oblasti, výstavní prostory? Zdroj video: www.youtube.com

Napsat komentář