Akce HIIT trénink se skládá z hloubení a výpadov

Pokud již na podzim nechce po příchodu z práce vlakem, velmi dobrá forma cvičení je HIIT.

Tento trénink mi udělal velmi velkou výhodu, protože kromě toho, že je velmi snadné zjistit, montáž, zabere velmi málo času.

Co je vlastně HIIT

HIIT je trénink v délce přibližně 15 až 20 minut, ale i přes to, že výsledky, které použít lze dosáhnout, jsou velmi vysoké. Při jeho cvičení se střídají dvě období. V jedné části cvičení a jiné relaxační. Během cvičení se snaží odevzdat maximum a v druhé části mít dobrý odpočinek, např. poskakovaním z nohy na nohu, aby opět budou moci jít do stretch cvičení a jít naplno. Doporučuji 8 až 10 takové substituce s časy 30 sekund stretch cvičení a 60 až 90 sekund úsek odpočinku.

Příklad HIIT

Jak jsem již zmínil výše, trénink si můžete sestavit libovolně. Velmi dobrá volba, ale je to praxe, dolní část těla, což regenerace po tréninku zajistí spalování tuků, což je jistě vaším cílem.

Trénink může zahrnovat změnu výpadov s výkopmi. To znamená, že:

  • 30 sekund přejeďte,
  • 60 – 90 sekund odpočinek
  • 30 sekund, výkopy,
  • 60 – 90 sekund odpočinek

Přejeďte

Krok pravou nohou dopředu tak, aby vzdálenost mezi chodidlami byl jeden dlouhý krok. Zvedněte pravou patu od země a pokrčte kolena. V okamžiku, kdy levého stehna budou rovnoběžně s podlahou a pravé koleno kolmo k ní, ten tlak na patu levé nohy, aby se vraťte do výchozí polohy. Bez přestávky udělat další opakování, ale tentokrát na druhé noze.

Zdroj: youtube.com

Vykopávky

Střídavě kopte před sebe, a pokusit se vyhodit do úrovně pasu.

Předtím, než toto školení určitě nezapomeňte dostatečně zahřát, provést dynamický strečink a po tréninku strečink statický.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Cviky na precvičenie panvového dna pre ženy a aj mužovCvičení pro trénink pánevního dna pro ženy a také muži

Pokud nechcete, vzhledem k jeho praxi, mohou velmi rychle objevit bolesti křížů, problémy s těhotenství, neplodnost, a inkontinence.

Ako začať s posilňovaním a neublížiť si?Jak začít s kulturistikou a neublížiť?

Místo si mysli otázky, jako například, zda nejsi příliš tlustá, nebo hubená, nebo slabé, nebo zda nebude vzhledem k tomu, smát se?

10 cvikov s vlastnou váhou na spálenie tuku10 cvičení s vlastní vahou, aby spalování tuků

Spalovat tuky a vyrysovať svaly může zvýšit váš metabolismus – možností je několik.

Napsat komentář