Anaerobní trénink, s níž si dát v létě v těle

Nikdo nechce trávit v létě, dlouhé hodiny v posilovně na strojích. To je velmi dobrá volba létě anaerobní trénink maximálně 40 minut.

Anaerobní trénink

Anaerobní aktivita je cvičení, při kterém tělo pracuje za nedostatečného přísunu kyslíku. Jde o vysoký výkon během krátké doby, během které dochází k vyčerpání zásob kyslíku v těle a produkuje kyslík dluhu. V tomto tréninku, i když nespaľujete přímo tuky, ale vede k vysoké spotřebě zásob glykogenu a zatížení svalů. K jejich úpravě a regeneraci organismus musí čerpat energii z tukových zásob mnoho hodin po tréninku. Kromě toho, vydáno enkefalíny a endorfinů známých jako "hormony štěstí".

Jak může takový trénink vypadat

Každý trénink doporučuji začít dynamické strečingom, s níž se vám podaří, aby se zahřál tělo a připravit svaly na zatížení. To je provedeno podobně jako statický strečink, s výjimkou dynamické protahování svalů pohybovat ze strany na stranu a ne držet je v jedné poloze jako statický strečink.

Poté dynamický strečink, následuje 20 minut cvičení ve formě tabaty. Tabata je high-rozsah cvičení, trvá 20 sekund, aby se vytvořil aktivní fáze a 10 sekund fáze odpočinku. Cvičení (1 tabata trvá 4 minuty, což znamená, že v něm bude 8 substituce. V tomto cvičení budete dělat každý cvičení v jednom štvorminútovej tabate, a pouze tehdy, když máte jeden rutinní odcvičený, můžete začít další.

  • angličáky
  • kliky
  • predpažovanie s kettlebellom
  • skracovačky s zdviženýma nohama
  • dřepy

Po odcvičení celé cvičení doporučuji provádět statický strečink.

Dostatečný pitný režim

V letním období, a v takových vysoká poptávka, že je velmi důležité, nepodceňujte příjem tekutin. Dehydratace je, když ta nejhorší věc, kterou může tělo během cvičení.

Nejlepší volbou, jak doplnit ztracené tekutiny je čistá voda, protože neobsahuje žádné zbytečné jednoduchých sacharidů. Pít je vhodné vždy (i když jen minimálně) během 10 sekundovej přestávky.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako posilniť hornú časť telaJak posílit horní část těla

Silná horní část těla je stejně důležité jako spodní část.

Ako posilniť hlboký stabilizačný systémJak posílit hluboký stabilizační systém

Střed těla a svaly, které vytváří, představuje nejdůležitější část těla zapájanú při každém pohybu.

Cvičenie s trx je niečo medzi posilňovaním a funkčným tréningomCvičení s TRX je něco mezi kulturistika a funkční trénink

Speciální závěsné popruhy TRX jsou zařízení, které se používá v kontextu funkční trénink.

Anketa Aby vaše cvičení i během horkých letních dnů?

Ano, neodradia mě nebo extrémní teploty. Ano, ale varuji vás. Ne, v létě leňoším, začnu až v září. S pravidelným cvičením mám problém v průběhu celého roku.

Celkem hlasů: 145

Napsat komentář