Bicyklovaním pro zlepšení kondice

Jízda na kole patří hned po chůzi nejjednodušší a najprirodzenejším způsob dopravy. Někteří díky němu snížit cestě do práce, jiní pro zlepšení kondice.

Cyklistika

Když bicyklovaní je důležité dodržovat princip kruhové šlapání přes. Co je to kruhové šlapání? Kruhové šlapání představuje zapojení nohou stále na stejné úrovni. Pohyb nohou při bicyklovaní, však není vždy zcela dokonalý kruh, co zbytečně bere energii a pohyb je také méně ekonomický.

Tak, jak správně vstoupil do ringu? Nejdůležitější je pozice vrcholu v šliapaní. To by měl být stále mírně nakloněna, čímž směřuje v každém okamžiku jízdy mírně dolů.

Velmi důležité je také rovnoměrnost jízdy. Na kole, rozhodně byste neměl jezdit tak, že jak si vydělat a pak můžete vychutnat jízdu bez otáčení pedály. Pedály musí otáčet rovnoměrně a při jízdě po rovině, do kopce nebo z kopce. Lidský organismus je několik určen pro trvalý výkon, a vaším úkolem je naučit se to používat.

Nástroj, jízda na kole Zlepšení kondice

Bicyklovaním můžete získat zvýšení vytrvalosti a výdrž. Spolu s tím bude dosaženo postupné snižování hladiny krevního tlaku, a tím i postupné zpomalení zrychlil puls.

Pokud máte velmi slabý stav, a nevydržíte dlouho na běhounu, je velmi vhodné začít pouze v době 5 minut. To je velmi krátká doba, ale z nuly na sto procent nemůže být za jeden den. Samozřejmě, že je nutné, aby se postupně dobu prodloužit. Po 6 až 8 týdnů (podle toho, co cítíte a jak vládzete) ty by měly dostat na 20 minut, 3 krát týdně a později na 45 minut. Tento postupný trénink je vhodný pro cykloturistiku, protože vytáhnout kolo po dobu 5 minut za den by se moc neoplatilo. Ale jakmile zvládnete v pohodě pedálovať 45 minut chuti, můžete rotoped nahradit kolo.

Zdravé srdce

Cyklistika stimuluje kardiovaskulární systém, zvyšuje počet červených krvinek a rozšiřuje srdce, která zvyšuje fyzickou kondici.

Posílení kostí

Když bicyklovaní venku doplní potřebné vitamin D, který se tvoří v kůži vlivem slunečního záření. Je nutné posílit kosti a zuby, a posílit imunitní systém. Kromě toho, jízda na kole posiluje kosti, protože zvyšuje jejich hustotu, díky svalovému napětí, které stimuluje růst kostní buňky.

Odkaz nápověda a žilám

Pohybující se svaly, pomáhá mimo jiné k vytvoření re-návrat krev v žilách a aby se zabránilo tvorbě varixů. To je také šetrnější k odkazu jako jiné druhy pohybu, a to zejména, když kilách navíc.

Další výhody cyklistiky

  • to může být prováděna téměř všude a za každého počasí (v případě použití rotopedu)
  • je téměř pro každého
  • to je ideální pomocník pro pročištění hlavy
  • jízda na kole neznečisťujete prostředí
  • formuje svaly na nohou, zejména stehna, hýždě a lýtka

Doporučujeme, abyste si přečetli: Spinning: Indoor cycling pro každého

Napsat komentář