Blog Martin_1.týždeň_ začít

Tak, a je to tady. Jsem se stal vítězem soutěže "PreBudiš v sobě sportovec". To s sebou přináší také řadu příjemných povinností.

Jako první jsem měl na programu setkání s dvěma trenéry, a tak Andreoua, James a nutriční poradce, Michael. S každým, koho jsem potkal, řekl jsem jim něco o sobě, aby bylo možné připravit individuální tréninkové plány, oh a samozřejmě důležité stravy. Všichni na mě byli velmi přátelští a jsem přesvědčen, že budeme spolu dobře pracovat. A co je důležitější, že společně budeme dosáhnout stanovených výsledků.

Následovalo zveřejnění mého tréninkového plánu a jídelníčku, po tom, začal jsem s mentální příprava na další týden. Asi, nebo spíš určitě, pro mě největší změna, jak již bylo oznámeno, bude jíst. Dohodli jsme se s michalem, že optimální by bylo, že jsem si jídlo připravil sám, a tak po prostudování jednotlivých jídel, následuje návštěva supermarketu. Hor je na zdravé jídlo. K mému překvapení každá porce obsahovala dostatek masa a málo příloh. Přesto budu vědět, jak jsem, že je to vyřešeno.

Od pondělí jsem začal sledovat tréninkový plán, který byl hned první den dovolené. Tak dobře-bytost. V úterý jsem měl v plánu krátký trénink na kole: 1,5 h po cílovou čáru v nízké intenzitě. Takové školení by měl postupně vést k nabratiu základní vytrvalosti, které bude potřebné v dalším vzdělávání, jak jsem vysvětlila Andrea. Takže po práci jsem vychystal, plánoval, udělal jsem krátké 40 km trasy po rovině, což jsem měl v plánu jít na tu hodinu a půl. Se nezdařilo. Byl jsem to já, fakt dobrý a dal jsem to za pouhou hodinu s průměrnou rychlostí přes 30 km/h.

V úterý mám čas ráno a tělocvičnu, a to navzdory skutečnosti, že jsem neměl žádný plán. Přizpůsobit se mi James, že jsme se spolu setkali alespoň jednou tento týden. Dali jsme si lehký trénink s nízkou hmotností, takže jsem věděl, že na druhý den a pohyb, za to, co jsem James, díky. Školení bylo zaměřeno na celé tělo. Více či méně jsem nechtěl dělat problémy, až na jeden rutina. To byl mrtvý tah s rozšířeným nohou, který je zaměřen na zadní části stehna. Musím říct, že i po protažení zadní strany stehna no já se cítím už druhý den.

Ve středu jsem odejít a zacvičil jsem jen doma. Několik cvičení, které jsem trochu rozhýbal.

Ve čtvrtek jsem byla na programu opět kratší trénink na kole. To jsem udělal, nicméně, vyměnit za delší a náročnější, protože jsem se bál, že během víkendu na kolo, které jsem nemůže dostat kvůli špatnému počasí. Tak jsem šel během zataženo a ufúkaného počasí Pezinskú Holka. V nízké rychlosti jsem si to z Perneka vyšliapal celkem třikrát. Navzdory skutečnosti, že již na prvním sjezdu začal mrholiť. Neodradilo mě to, protože jsem opět šel na velkou. Možná, že na konci jsem začal pobolievať zadek. Nějak pořád nevím, zvyknout si na tvrdé sedlo. Asi jsem moc fajnový.

Pojďme se vrátit ke stravě. Musím říct, že strava dodržiavam, jídlo je vždy tam noc a další den. Všechno, co jsem rád, takže to chutná… Jen mám problém s množstvím. Nevládzem jíst tolik masa za den, a tak jsem udělal, že jsem si oběd zlomil na oběd a víkendová pozdní snídaně. Snack, který byl v jídelníčku chyběla. Další věc, co mě trápí, je pocit těžkého žaludku. Předpokládám, že to bude z různých masa. Ale jinak je to fain. Chybí mi více sacharidů, na které jsem byl zvyklý, ale v redukci tuků asi není co divit, že v mém jídelníčku jsou omezené…

Tak tohle jsou moje postřehy z prvního týdne. Doufám, že alespoň někdo si to užil. Pokud hele, příští týden podívat, jak se mi bude dařit dál.

Blog martin

Napsat komentář