Bolí vás často záda? To bude opravit problém, pilates

Bolest zad není v dnešní době neobvyklé. Díky dlouhodobé a časté práci u počítače dnes stále více postihuje mladé lidi a dokonce i děti.

"Pilatesove cvičení představují původní koncept cvičení, který aktivuje nejen na povrchu, ale také hluboké svaly," vysvětluje Mudr. Kazimír a dále uvádí, že "cvičení jsou navrženy tak, neobvyklým způsobem a praxe nejen zad nebo břicha, ale také končetin a pánevní dno. Spolu s nácvikom dýchání zlepší kapacity hrudníku a v plicích se to dostane do normální činnost více kyslíku."

Proč je to jen pilates vhodné pro posilování zad?

"Pilatesove cvičení víme, že již více než 100 let a nikdy nezlyhajú," vysvětluje Mudr. Kazimir. "Systém funguje spolehlivě pouze tehdy, když cvičí individuálně s vyškoleným fyzioterapeutem, jako byla gymnastika Joseph Pilatesom určen," dodává.

Nepodceňujte hluboké vnitřní svaly

"Pod povrchem, zatímco svaly se skrývají velmi důležité, aby se hluboké svalové struktury, které jsou v lidé v průběhu času byly oslabeny. Páteř nemá vnitřní výztuž, tlak na ploténky zvyšuje a postupně přijdou první bolesti a blokády páteře." Dále dodává, že podobná situace je také s brušnými hluboké svaly, které nemají stabilizaci pánve. Je vědecky dokázáno, že pro páteř bez bolesti je důležitá kvalita nejen povrchové, ale i hluboké svaly trupu.

Pilates vám také pomůže v rehabilitačních zádových svalů

Slovenští lékaři Md. Julius Kazimír a Md. Monika Klenková modifikované pilates do rehabilitačního systému PILATES MEDICAL a prokázaly úspěšnost tohoto cvičení v rehabilitaci. Správně nacvičené cvičení může s jistotou pomoci na bolesti páteře.

Nejprve byste měli cvičit 4-krát týdně a první výsledky budou viditelné již po dvou týdnech. Md. Kazimír uvádí, že klienti, systém cvičení, jako je, a pro mnoho z nich bude stát Pilatesova metoda druh závislosti. Pokud se rozhodnete přihlásit se na lekce pilatesu, jako pravidlo, to trvá deset jednotek. Na každém z nich cvičenec naučí vás nové cvičení, pak to funguje i doma.

Jaké cviky pilates pomáhají posilovat záda?

Máme pro vás pár triků, jak si odpočinout vaše záda při náročném dni v kanceláři, když neustále hrbíme u počítače. Videa vám ukáže, levné a snadné pilatesove cvičení, které můžete provádět, například přímo v kanceláři. Po jejich precvičení, ztuhlé svaly se uvolní a budete se cítit lépe.

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Pilakalajoga: len 20 minút denne pre zdravie, krásu, vitalitu a duševnú pohoduPilakalajoga: jen 20 minut denně pro zdraví, krásu, vitalitu a duševní pohodu

To je spojení pilatesu, kalanetiky, jógy a autorkiných 25-letých zkušeností cvičení s touto metodou v praxi.

Spestrite svoj tréning brušných svalov pilatesomSpestrite váš trénink břišních svalů pilatesom

Pokud chceme dosáhnout krásné a vyvinuté břišní svaly, je nutné, aby vlak vnitřní svaly břišní dutiny.

Joga prináša úľavu od bolesti chrbtaJóga přináší úlevu od bolesti zad

Nejčastější příčinou bolesti zad je slabé svaly středu těla a tendence naše tělo, aby "obchod", napětí v oblasti krční páteře a trapézových svalů.

Napsat komentář