Bolí vás záda? Zkuste tyto cvičení pilates

Účinnější bude, pokud se budete držet zásady pilatesu a cvičení pravidelně.

Pilates je praxe metoda, která je rozšířená po celém světě. Pravidelné cvičení pilatesu pomohl mnoha lidem snížit, nebo dokonce eliminovat bolesti zad, zeštíhlit a posílení těla s důrazem na střed těla, zlepšení držení těla, odstranění stresu, zvýšit obratnost a vytrvalost.

Výhody pilatesu je mnoho, ale nejdůležitější je pro cvičení dodržovat 7 základních principů. To zahrnuje maximální koncentrace cvičil pohyb, přesnost a kontrolu konstrukce každého cvičení, správné dýchání, středu těla (tzv. powerhouse). Také je nutné vnímat své tělo a naučit se je ovládat. Samozřejmě, bez pravidelnosti to nepůjde. To je také jeden z principů, pilatesu.

Pro začátečníky, zkuste to nejprve s instruktorem

Pokud jste úplný začátečník, nejlepší je, aby se alespoň pár lekcí s fyzioterapeutem nebo zkušeným instruktorem. Pak můžete bez problémů cvičit doma.

Pilates cvičení pro záda

Přesné instrukce k provedení výše uvedených cvičení najdete ve videích. Každé cvičení, proveďte 5-8 krát podle aktuálního stavu či potřeb.

Cvičení číslo 1

Zvedání pánve je vynikající cvikom především na spodní část zad. S výdychom dvíhajte pánev pomalu nahoru. Snažte se, aby pupku stisknutím směrem k páteři. S nádechem se vraťte do výchozí polohy.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 2

Ne vždy musí být pro bolesti zad zodpovědný oslabené zádové svaly. Problém může být ukrytý v mľandravých břišní svaly. Toto cvičení je pro jejich posílení jak byl vytvořen.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 3

Toto cvičení se zaměřuje na posílení dorzální vystieračov, protože u mnoha lidí jsou oslabené a způsobují bolesti zad.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 4

Postavení dítěte je sice jednoduchý, ale efektivní rutina. Je k uvolnění napětí v páteři. Často se provádí v rámci relaxace.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 5

Kočka se podílí na zvýšení pružnosti páteře. Tato pozice může být použit jako warmup.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 6

Rutinní, což je výborné pro posilování zad. I tady je však třeba dbát na zapojení břišních svalů na cvičení.

Zdroj video: www.youtube.com

Běžné číslo 7

Tento cvikom protáhnout celé páteře s důrazem na krční oblasti.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 8

Pokud jste stále cítí dobře a nic tě nebolí, zkuste také poslední cvičení.

Zdroj video: www.youtube.com

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Cvičíme 5 tibeťanovCvičit 5 Tibeťanů

Již 10 minut denně vám přinese úlevu od bolesti, dodává energii a zpomaluje stárnutí.

Spestrite svoj tréning brušných svalov pilatesomSpestrite váš trénink břišních svalů pilatesom

Pokud chceme dosáhnout krásné a vyvinuté břišní svaly, je nutné, aby vlak vnitřní svaly břišní dutiny.

Je pilates v skupine vhodný pre začiatočníkov? Je pilates skupiny vhodné pro začátečníky?

Míchání je pilates, ale vy jste v něm pro úplné začátečníky? Pokud si myslíte, že přes to, že je pro vás na začátek lepší individuální hodinu, to nemusí být.

Napsat komentář