Chcete být zdravější a vitálnejší? Kopnout si makové mléko!

Mák je bohatý na vápník, zdravé tuky, vláknina, vitamíny skupiny B a další látky. Pokud nevíte, jak dát to do svého jídelníčku, připravte si makové mléko.

Makové mléko je nejen pro všechny ty, kteří chtějí své tělo, aby dopřát živiny obsažené v máku, ale ve stejné době, jako se zkoušet nové chutě a experimentovat. Mléko, připravené z máku, mohou být použity pro přípravu studené nápoje. Mohou být jsme ovoce, kakao, med, skořice, vanilka, atd, Fantazii meze nekladou! Můžete to zkusit také?

Jak se připravit makové mléko?

Příprava makové mléko je velmi jednoduché. Ve večerních hodinách, mak zalijeme vodou v poměru 1:5 nebo 1:6. Nádobu zakryjte a nechte odpočinout celou noc při pokojové teplotě. Ráno směs rozmixujte a preceďte přes husté sítko. Pak záleží jen na vás, jak budete pít dochutíte. Preferujte však, zdravé přísady, aby se vám na vstřícnost makové mléko. Pokud byste chtěli pít silnější, nebo naopak slabší, menší nebo větší množství vody.

Doporučujeme vám, abyste přečtěte si: Osm koření života

Proč konzumovat mak

  • Mak je velká zásobárna živin, a tím posiluje imunitní systém člověka. Sto gramů obsahuje asi 18 g bílkovin, 20 g vlákniny, spousta zdravé tuky, vitamíny skupiny B a vitamín E. Tato částka pokryje denní doporučený příjem vápníku na 144 procent, mědi 181 procent, železa, na 122%, hořčíku na 87 procent, manganu na více než 290%, fosforu na 124 procent. Bohatě zastoupeny jsou i selen a zinek.
  • Bohaté zastoupení zdravých tuků, má pozitivní vliv na hladinu cholesterolu v krvi a krevní tlak. Ve stejné době, prevenci kardiovaskulárních onemocnění.
  • Špatná strava, nepravidelná strava a také nedostatek pohybu také podílet na vzniku zácpy a nadúvania. Můžete jim předcházet jen tím, že konzumace máku, který je bohatým zdrojem vlákniny.
  • Vitamíny B jsou nezbytné pro správné fungování metabolismu. Doporučuje se také zvýšit jejich příjem v době, kdy je člověk vystaven stresu, trpí úzkostí nebo autobiografický.
  • Mak je vynikající volbou pro ženy v období menopauzy, což zvyšuje riziko vzniku osteoporózy a také pro lidi ve vyšším věku. Mák je zdrojem vápníku a fosforu, které jsou nezbytné pro zdraví kostí a zubů.
  • Obsah železa je mák jídlo, které je prevence anémie.
  • Zinek a selen posilují imunitní systém, proto se vyplatí konzumovat zprávy ve stále větší míře, například v době, kdy zúria chřipkové epidemie.
  • Zastoupeny bílkoviny přispívají na dostatečný denní příjem bílkovin, které jsou nezbytné, například, pro růst a obnovu svalové hmoty po tréninku.

Doporučujeme čtení: Recepty pro detoxikační koktejly pro každý den

Zdroj foto: www.freedigitalphotos.net (Simon Howden)

Napsat komentář