Chcete sexy pozadí? Tak, pohyb!

Zadek je mezi nejnáročnější ženské části, a také mezi částí těla, která je nevyhnú pozornému mužskému pohledu. Co je však nejdůležitější? S vaší pozadí, musíte být šťastný, a to zejména ty! Takže, jak mít sexy zadek?

Pevný zadek, nemusí být pro vás pouze produkty zbožné přání. Pokud zvolíte správnou strategii a vyvinout dost úsilí, můžete se těšit úspěch. Nezapomeňte, že dennodenné cvičení drepov a výpadov nejlepší řešení není. Musíme se zaměřit nejen na hmotnosti školení cvičení, ale také kardio a správné složení stravy.

Tipy na to, jak se dostat na pevný zadek Nepodceňujte kardio aktivity

Mnoho, zejména začátečníci, jsou vedeni k přesvědčení, že neustále cvičí pouze jednou z částí těla, z nich přinese žádoucí výsledek. Poznámka, nicméně, že zásadní jsou nejen posilovací cvičení, ale také kardio trénink. Zvláště důležité je toto pravidlo jen pro začátečníky. K rozvoji svaly hýždí a nohou dochází také během "obyčejné" aerobní sporty, jako je běh, jízda na kole, pěší turistika nebo tenis. A proto by měla být odpovídajícím způsobem zastoupeny v tréninkovém plánu, nemluvě o dalších pozitívach aerobní aktivity.

V nabídce úpravy

Strava je základ. Zbytečně trávíte hodiny ve fitness centru tím, že posiluje svaly hýždí, když přijedete domů všechny jejich úsilí zničit špatně zvolené jídlo. Pokud si myslíte, že se vaše zdraví a formování postavy vážně, snažte se jíst pravidelné jídlo bohaté na kvalitní bílkoviny, komplexní sacharidy, nenasycené tuky, vitamíny, minerály a další látky. Preferujte přírodní strava a zdravý způsob přípravy jídel. V případě potřeby sáhnout po výživových doplňků.

Rovnoměrně posilňujte všechny svalové skupiny

Když síla trénink vede k budování svalové hmoty, která je nezbytná pro udržení si štíhlé linie. Pro to je od svalu závisí na rychlosti metabolismu a vzhled našeho těla. Je důležité se zaměřit na vyvážené posilování všech svalových skupin, a to nejen jako zadek. Můžete si vybrat cvičení s vlastní vahou, nebo s, nebo bez závaží.

Cvičení pro zadek

Pokud jste ve vašem tréninkového plánu zastoupeny, zejména klasické cvičení na zadek (dřepy, útoky), tato cvičení bude příjemné zpestření:

Hodiny Výpad

Toto cvičení posiluje nejen zadek, ale také stehna svaly (včetně vnitřní a vnější). Na začátku vám bude stačit 3 série po 10 opakováních.

Výpad Skoky

Přejeďte s výskokom bude posílit svaly hýždí a nohou. Zkuste jemně dopadat na zemi, tak i na klouby. Opakujte 3 série po 10 opakováních.

Píďalka Úsek

I když tato praxe se vztahuje na počet sérií 3 po 10 opakování.

Squat Skoky

Dřepy s výskokom jsou zajímavější variace klasické drepov. Opakujte 3 série po 10 opakováních.

Zdroj video: www.youtube.com

Napsat komentář