Chcete vyvinuté bříško? Dělat cvičení, správné cvičení!

Také toužíte po štíhlom a vyvinuté břicho? Pokud jste odpověděli kladně, tak šup šup, začněte cvičit! Podívejte se, které cviky na břicho jsou nejvíce efektivní.

Dennodenný zůstat slunce na obloze nám připomíná, že léto je nezadržateľne blíží. Léto je čas pro grilování. Sen každého z nás je vzhled v plavkách atraktivní. Představujeme vám, po pláži chodí v sexy plavky, který klade důraz na rozvinuté žaludku.

O tvrdé břicho, nemusíte jen snít. Dnes, budete sdílet důležité informace o tom, jak vysnívanému moje břicho pokrok. Nejprve si stručně označit ověřených faktů týkajících se stravy. Proč? Jednoduše, bez změn ve stravě seznamu jsou jakékoliv cvičení neúčinné. Kromě toho se budeme soustředit na účinné cviky na břišní svaly a správnou techniku jejich provedení.

Solidní vyšportované tělo = pohodu + vhodný trénink

Tento vzorec by měl mít na paměti v případě, že chcete dosáhnout skvělých výsledků. Co znamená pojem pohody?

  • konzumovat dostatek zeleniny a ovoce, libové maso, mléčné výrobky s nízkým obsahem tuku;
  • jíst pravidelně pětkrát denně, naučit se jídlo vychutnat;
  • nezapomeňte na vlákninu;
  • omezit používání příjem tuků a sacharidů, a naopak zvýšení příjmu bílkovin;
  • důležitou roli pitný režim – uprednostňujte neperlivú pramenitú vody,
  • po tréninku aktualizováno minerály a také vitamíny.

Osvědčené cviky pro pevné břicho

Před tréninkem na břišní svaly, přečtěte si naštudujte správnou techniku provádění jednotlivých cvičení pro břicho. Tvrdnutí břicha existuje řada cvičení, stačí si jen vybrat to správně!

Tip číslo 1 – cvičení pro horní břišní svaly

Skracovačky jsou správné cvičení pro svaly horní části břicha. Lehněte si na záda, nohy pokrčte a rozkročte na šířku ramen. Je důležité mít celá chodidla na podlaze. Ruce dejte za hlavu, mírně zvedněte hlavu a ujistěte se, že získat pevný bod na stropě, který bude při provádění cvičení, aby neustále sledovat. Zvedněte horní část těla z podložky a zotrvajte v horní poloze. Mějte na paměti, že následuje výdech a poté se vraťte do výchozí polohy. Lokty tlačit celou tu dobu zpátky! Cvičení opakujte ve třech sériích osmkrát.

V současné době existuje velmi široká škála skracovačiek. Kromě jednoduché rovné tahy, můžete skracovačky provádí s nohama prodloužena směrem nahoru . Dejte si pozor, aby zadní část těla zůstala na podložce.

Další varianta skracovačiek nohy jsou opět zvýšil. Je důležité, aby mezi šunka (kýta) a lýtkom byl pravý úhel (v případě potřeby využít jako podložku fitloptu). Technika cvičení zůstává v obou případech stejné.

Doporučujeme vám, abyste přečtěte si: Jak odstranit tuk z břicha? Tip číslo 2 – cvičení podmínky břišní svaly

Šikmé svaly nejlepší precvičíte skracovačkami se vytočit horní část trupu do stran. Lehněte si na pohodlnou podložku stejným způsobem jako pro tip číslo 1. Ne, nicméně, rovné pohyby, ale zvedněte levou ruku k pravému kolenu a naopak. Na každé straně, dělat osm opakování ve třech sériích.

Doporučujeme čtení: Cvičení, které budete muset vykonávat, aby se dosáhlo fitness břicho Tip číslo 3 – cvičení pro spodní části břicha

Najproblematickejšou části břicha je obvykle nižší břišní svaly. Vyrysovať to může dvíhaním pánve a cvičení nůžky.

Před dvíhaním pánve lehněte si na záda. Ruce dejte pod hýždě, dlaně směrem k zemi. Je důležité mít nohy mírně prodloužena směrem nahoru. Zvedněte hýždě a dolní části zad nad podložku plnění úkolů pomalu. V nejvyšší možné polohy, vydechněte a pomalu klesajte na zem.

Zvyšuje riziko si můžete pamatovat i z škôlkarských krát. Nejprve si pohodlně lehnout tak, aby předloktí bylo opreté na podložce dlaněmi dolů. Můžete také dát ruku za hlavu. Zdvihneme nohy do polohy nad podložku a střídavě prekrižujeme.

Všechna cvičení dělat ve tři série osmi opakování. V ideálním případě, břišní svaly trénovat každý druhý den.

Doporučujeme ke čtení: správné cvičení pro spodní části břicha

Inspirována jinou cvikmi!

Připravili jsme pro vás další články, ve kterých můžete najít účinné cvičení na různých částech těla. S těmito cvikmi rozhodně precvičíte celé vaše tělo, a budete mít výsledky, co si přejete.

  • Cvičení pro abs – získat silnou abs
  • Chcete vyvinuté břicho? Dělat cvičení, správné cvičení!
  • Cvičení pro zadek
  • Cvičení na záda a posílení zádových svalů
  • Pilates cvičení pro páteř
  • Pilates cvičení na ramena přinést flash úlevu od bolesti
  • Cvičení pro pevné hýždě – 6 fitness cvičení
  • Cvičení na lýtka
  • Cvičení pro stehna se Zumbou
  • Cvičení pro těhotné
  • Kromě toho – Zdravé recepty

Dělat cvičení správné a efektivní cvičení

Napsat komentář