Chudneme, aniž stroje a činky

Účinný typ cvičení, jak zlepšit zdraví a zvýšit sílu, které můžete provádět doma i venku, je kruhový trénink.

Jeho další velké plus je, že to může zahrnovat cvičení, za výkon, který nepotřebujete žádné stroje nebo činky.

Kruhový trénink

Toto školení poskytuje vynikající způsob, jak procvičit celé tělo, která pomáhá v hubnutí a zlepšuje fyzickou kondici. Je také vhodný pro pokročilé cvičencov, dokonce i pro začátečníky.

Výhody kruhového tréninku

  • To může být praktikována téměř všude.
  • Je vhodný pro začátečníky.
  • Nevyžaduje použití drahých posilňovacích stroje.
  • Je velmi dobré cvičení pro posílení celého organismu.
  • To je ideální pro podporu spalování tuku.

Nevýhody kruhový trénink

Zaměřit na jednotlivé svalové skupiny jsou malé, což znamená menší stimulace svalového růstu.

Příklad kruhového tréninku 1. Dřepy do vzporu

Postavte se rovně, pak predkloňte a najít podporu s mojí dlaně na zem, zatímco nohy se skok, aby se na zadní. Udělat skok nohy dopředu a postavte se do původní polohy.

2. Skákání přes švihadlo 3. Výstupy na lavičku

Postavte se před lavičku (nebo krok) a jednu nohu na to, dostat pryč, pak se vraťte do výchozí polohy, ale nohu, který jste na lavičce, odejít, nechat ji. Opakovat.

4. Sprinty

Udělat pár rychlých sprintů v řadě, a to buď stylem ze strany na stranu, nebo na jedné dráze s přestávkami v podobě výklusov.

5. Kliky na lavičce

V této praxi, je nutné mít pevné lavice. Stojan na záda, pokrčte nohy a najít podporu na její ruce. Vzhůru nohama můžete mírně posunout vpřed a začít zmáčknout ruce v loktech a klesajte nejnižší. V nepřetržitém pohybu zvednout do původní polohy.

6. Výskoky na lavičku

Postavte se před lavičku (nebo krok) znožmo, a skočit na něj. Pak z ní znovu znožmo zoskočte.

7. Běží pozpátku 8. Dřepy

Dřepy v tomto cvičení velmi efektivní, protože to se zapojuje velké množství svalů.

9. Kliky

To je zásadní pákou, když jste ľahnete břicho na zem, s rukama na úrovni trochu širší, jako jsou ramena. Pak si udělejte vzpor příjemce může být oblečen ležící tak, že napnete paže, a tím zvedání celého těla.

10. Skákající panák

Rutinní začít tím, ujistěte se, že dát si s nohama rovně spolu. Pak skok s nohama do stran a ruce ve stejné době, zvedněte nad hlavu. Další poskokom, vraťte se do výchozí polohy. Opakovat.

Pokud se vám toto cvičení několikrát týdně, ujistěte se, že zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému, zvýšení kondice a zvýšení síly. Před každým tréninkem se nezapomeňte rozcvičit a provést dynamický strečink. Školení výstupu statické strečingom.

Zdroj fotografií: adidas

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Vzpor kľačmo so vzpažením a zanoženímVzpor kľačmo se vzpažením a zanožením

Sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu velmi často způsobují velké bolesti zad a krční páteře.

Swing je účinný aj na odbúranie tukuHoupačka je také účinný pro spalování tuků

Toto je velmi účinné cvičení, které je v současné době stále na výslnie.

Tricepsové extenzie nad hlavouTricepsové extenze nad hlavou

Pro efektivní praxi tricepsov existuje řada cvičení. Jedním z nich jsou také tricepsové extenze nad hlavou.

Napsat komentář