Co a kolik pít během diety?

Budeme sledovat sadu dietu? Gratuluju, ale pozor jsem, co pít.

Hlad je mnohdy jen převlečená žízeň

Každá dieta má svá specifika. Ale každý člověk, který je pro dietu určitě, má za cíl jediné – snížit svou tělesnou hmotnost a zlepšit tak jejich zdravotní stav nebo zvýšit vaše sebevědomí. Jinak to není ani při krabičkovej diety.

Lidé se snaží hlídat si přijaté kalorie, ale mnoho z nich zapomněl, že i v tom, co denně k pití, může skrývat velké množství energie. Do konce roku všechny své úsilí, aby ztratit pár kilo navíc sabotujú. Další však je, že lidé mají tendenci jíst, i když jste jen pít. Oni si neuvědomují, že hlad, ve skutečnosti, není vůbec, ale jejich tělo trpí nedostatkem tekutin. Příjem, takže úplně zbytečné množství kalorií, a to bylo dost pro sklenici vody, minerální vody nebo čaj.

Pozor na konzistenci

Kdo nemá rád dobré víno, jeden koktejl, nebo s příchutí karamel nebo orieškové latte, což přijde vhod zejména během mrazivých zimních měsíců. Ale tohle jsou přesně typy nápojů, které obsahují velké množství zbytečných, a často prázdných kalorií, a to zejména tuky v podobě lákavé šľahačky a cukry ve formě různých ochutených sirupy, které vaše tělo nic dobrého nemůže být. Pokud mohou, tak jen kila navíc a rychlé energie. Čím rychleji vyprchá a způsobuje, že člověk se cítí více unaveno jako předtím nápoj vypil.

edieta evelyn

Pít, zdravý

V první řadě, ať už dietu držíte, nebo ne, vždy a za všech okolností, musí být pitný režim dodržovat. V praxi to znamená, že by mělo trvat asi 2 až 3 litry tekutin denně, ale přesné množství je pro každého člověka velmi individuálně. Závisí na několika faktorech, jako jsou: aktivita, pohlaví či hmotnosti.

2 až 3 litry může zdát jako opravdu velká dávka, ale toto množství se vypočítá stejně jako polévky. Hodně vody je také nalezené v ovoci a zelenině, jako je například červený meloun, hrozny, jahody nebo okurky.

Aby vaše úsilí na svržení pár kilo byla úspěšná, střídající čisté vody s nesladenou minerálkou, byliny nebo ovoce čajmi. Pokud je pro vás čisté vody nudné, stačí přidat pár kapek citrónové šťávy a pár lístočkov máty.

Pokud jste kávičkár, káva je také dobrá, ale je třeba zapít čistou vodou. Snažte se pít bez cukru. Naopak, vyhnout se alkoholu, jako je zejména kalorický, a také sladeným a zkušený sódam. S ovocnou džúsmi je také není třeba to přehánět.

Mějte na paměti, že pitný režim je velmi důležité během krabičkovej diety. Pokud se budete držet to, nebo jsou jen tak, aby to stále na paměti. Úspěch vám do vaší budoucnosti!

Zdroj foto: pixabay.com

Napsat komentář