Co dělat, když se vám nechce cvičit

To jistě víte, od pondělí do neděle máte naplánovaný tréninkový plán, pondělí hmotnost-trénink, úterý točí, ve středu znovu, posilovny atd., V pondělí jdete poctivě cvičit, v úterý pozdě, protože přítel má problémy ve vztahu, ve středu prší a nechce nikam jít. I tak, už jste cvičení věrně po dobu tří týdnů, a výsledky jsou stále chybí. Tím se postupně dopracujete k tomu, že týden létat a vy jste byli cvičit jen jednou, a jak říkáte, že to už ani nemusíš chodit.

Najít váš "wingman"

Je přirozené, že jsou dny, kdy chcete cvičit více, někdy méně, nebo dokonce vůbec ne. Nicméně, pokud někdo se rozhodli na určitý den a čas, kdy potkáte v se konala, jen z pocitu, že předtím, než někdo tě nechci vypadat, že to "flákate", praxi děje, i když nechcete. Ale ne jen "parťáka", se kterým chodíte cvičit, stačí, když někdo z vašich přátel, kteří jsou pro sport nadchol stejně jako ty. Jen pouhá věta "byl jsem cvičit ráno" můžete "nakopnúť" správným směrem.

Inspirace není nikdy dost

Vždy, když se mi opravdu nechce jít cvičit, jen abych se podíval na mobil. V pozadí mám obrázek fitness modelky, to je pro mě top, na nějakou dobu jsem měl její fotku i nalepenú na lednici. Jak efektivní je ale také přidat facebook do skupiny s fitness neobvyklé modely, a různé jiné o zdravé výživě a cvičení. Řadu motivačních fotek a citátů, které jste si zvednout ze židle a jít cvičit.

Zkuste a obmieňajte

K tomu ještě zhruba stejný tréninkový plán je nejen kontraproduktivní, protože svaly na stejný druh pohybu mají tendenci, ale po čase vás přestane bavit. Vyzkoušet si nové typy cvičení s různými zařízeními, nebo i skupinové cvičení. Skupinová cvičení jsou už není jen výsadou žen, tam je obrovské množství druhů, od Powerjogou přes Fitbox na Crossfit.

Pokrok

Začněte psát tréninkový deník. Jak můžete vidět, výsledky pro "černé na bílém", bude vás to motivovat stále více. Když vidíte, že před měsícem jste s povyk udělali dvacet drepov bez zatížení, a dnes si můžete udělat šedesát dva päťkilovými efekt z procesu, bude vás to motivovat stále se zlepšovat. Můžete se také vyfotit a fotky pro porovnání. Nefoťte příliš často, nicméně, protože tělo nebude měnit ze dne na den nebo z týdne na týden. Perfektní porovnat fotky s odstupem nejméně osm týdnů.

A jelikož máte čas sedět u počítače a číst tento článek, jste jistě čas jít a praxe. Takže šup tenisky na nohy, já už jsem dnes byla praxe ….

Napsat komentář