Co je To Opravdu chtěl Být oceněný Sex Hračka Kritik a Máma

Cara Sutra, 34, šel od bytí pobyt-at-home-máma v BRITÁNII běží populární webové stránky s originální erotika a sex hračka, recenze. Získala ocenění za své erotické žurnalistiky a odhaduje, že jí patří asi 2500 sexuální hračky.

Pracovala jsem v bance a přestal jsem, protože jsem měla dítě. Zjistil jsem, že nemohu podporovat práci s dítětem, protože náklady na péči o dítě a všechno. Tak jsem byla pobyt-at-home máma, a já jsem chtěl mít koníček, který byl jen pro mě. Byl jsem online, a chatovat s přáteli na fóru, a jeden z nich byl pro Ann Summers rep [UK-založená společnost, která prodává sexuální hračky a strany]. Říkala, že je na to opravdu dobré fórum s názvem Lovehoney. Šel jsem na Lovehoney chat, fóra, a to bylo místo, kde můžete otevřeně mluvit o svém sexuálním životě, a to, co jste do v přátelském prostředí. Všiml jsem si, že hodně lidí tam měla blogy, kde by recenze erotických hraček a říkal jsem si, No, to je něco, co můžu dostat do! To bylo asi před šesti nebo sedmi lety.

Vždy jsem rád psal. Angličtina byla moje silná předmět ve škole, takže jsem začal tento blog. Udělal jsem nějaké počáteční příspěvky na pomůcky, které jsem již vlastní, stejně jako některé další příspěvky na můj sexuální život a to, co jsem do. To bylo velmi amatérské. Když dítě spí v odpoledních hodinách, na pár hodin, napsal bych trochu poštou nebo recenzi. Lovehoney všiml jsem psal tyto recenze, protože bych o tom mluvit na fóru, a nabídli mi poslat nějaké produkty pro účely recenze a to jen valí odtamtud. Můj partner jsem s teď je webový vývojář, takže on mi pomohl s technickou částí. Nejsem na kódování a tak. Pomohl mi se [moje stránky] velmi reprezentativní platformu.

Vždy jsem byl upřímný o tom, co dělám. Nemůžu najít žádnou hanbu ve vlastní sexuální hračky. Od té doby, co mi bylo 18, odjela jsem do home sex hračka stran a myslel, že to byla zábava. Nikdy jsem neviděl problém, pomocí sexuální hračky, nebo jejich zavedení do partnera. Byla jsem s lidmi, kteří jsou pro mě v POŘÁDKU, že říká, „můžeme to zkusit spolu?“, zda je kroužek na penis nebo vibrátor. Nikdy jsem nebyl OK s někým, kdo nechtěl přiznat, že mám plnou sólo sexuální život. Muži masturbují hodně a vždycky to bylo vidět jako v pořádku pro ně, ale pokud ženy to dělají, svět může někdy vidět to jako hanebná věc. To je mi divné. To by mělo být pozitivní věc, bez ohledu na to, co vaše pohlaví.

Já jsem do kink scéně a také jsem psát erotické příspěvky, což je fantasy prvek [moje stránky], věci, které se ještě nestaly, ale nikdy neříkej nikdy! Jsou věci, které jen si myslím, že jsou sexy a doufám, že ho napíšeš tak, že čtenáři si, že je sexy i. Pokud jsou v můj sex deník, to budou věci, které se mi staly. Oni by mohli být připojená trochu, protože máte tvůrčí licenci, když píšete, a možná, ve skutečnosti, že ložnice byla plná prádlo je třeba udělat, což není tak sexy, [směje se].

Moje první dítě bude 10 tento rok, a byl jsem s jiným partnerem. Nechal jsem ho, a mám druhé dítě s partnerem jsem teď s tebou. Nebyl jsem ženatý. To byl vážný vztah. Můj partner byl jsem s, když jsem měla první dítě nebylo výstřední, i když jsme měli dobrý sexuální život. Partnera jsem se do kink scéně se mnou, takže jsme více kompatibilní na obou sexuální a kink úrovni.

Jsem otevřený o své práci, ale není to něco, co jsem jít a inzerovat na školním hřišti. Mluvím o tzv. normální věci, jako je dort, prodej, nebo, co budeme dělat o víkendu. Ale pokud se lidé ptají, co dělám, říkám, „je mi napište a já pomoci propagovat produkty a jsem v dospělé průmyslu produktu.“ Zjistil jsem, to se obvykle dostane dobrou reakci.

Moje děti jsou samozřejmě stíněné. Nemám sexuální hračky, které leží všude kolem domu, protože si nemyslím, že je to vhodné. Použití sex hračky tak, jak každý jiný dospělý. Jsou pod postelí a jsou v soukromí ložnice se zbytkem náš milostný život. Ty, co jsem fotil pro účely hodnocení jsou v samostatné kanceláři a je to zamčené, když v ní nejsem. Moje nejstarší dítě ví, že nesmí přijít do kanceláře, protože je to naše dospělé pracovní prostor.

Nejvíce sex hračky jsou ve skladu z mé kanceláře, protože se nemůžu vejít do mé ložnice. Já obvykle pět až osm, které používám pravidelně, v každém okamžiku. Zbytek z nich jsou schránek v úložišti. Přemýšlím, že [jsem] asi 2500 a teď všichni dohromady. Hodně z nich jsou opravdu hezké. Některé z nich můžete vidět téměř jako ornamenty — krásné skleněné anální kolíky a věci. Můžete ji použít jako těžítko [směje se]!

Moje oblíbené sexuální hračky jsou Doxy Masážní Hůlka, iGino, a Palm Power Swan Wand. Doxy je UK verze Hitachi wand, ale je to mnohem silnější. Mám slabost pro hůlky. Na iGino ve skutečnosti vypadá jako bílý iPhone. Budete mít víčko a to má ještě kousek na konci. Je to USB dobíjecí.

Vlastně jsem v plánu napsat knihu v tomto roce, který bude na téma digitálního marketingu pro dospělé průmyslu, konkrétně. Doufejme, že to pomůže začínajícím tam venku, které se snaží [start] sexuální hračku nebo obchod. Nemůžou jít do run-of-the-mlýn marketingové společnosti, protože tam jsou věci, které nejsou povoleny v dospělé průmyslu, které jsou povoleny všude jinde. Existují určitá klíčová slova, že jen někdo v průmyslu by vědět, že jsou důležité. Já se snažím, aby si to spolu.

Také jsem dostal bondage kit, který jsem vytvořil, že je na prodej v okamžiku, kdy nazývá Fantazie o CaraSutra. Myslím, že tam je hodně negativity, o Padesát Odstínů Šedi od lidí, kteří byli již v kink scéně. Četla jsem všechny tři knihy já a pro mě je to příběh o lásce, který má malý prvek uzel. Nemyslím nutně, že to bylo brilantně napsaná kniha, ale myslím, že to bylo dobré pro uvedení BDSM na výsluní, místo toho, BDSM být sešlý podzemní činnost, která jen divný lidi. A to se lidi více pravděpodobné, být trochu odvážnější v ložnici, což může být jen dobrá věc. Nemusíš jít celé prase a mít dungeon.

„Sexuální Práce“ je týdenní série, která profilů ženy, které mají kariéru v sex-související odvětví — od porno hvězdy sex, výzkumníci a všichni mezi tím. Kontrolujte každé úterý na poslední rozhovor.

Cheryl Wischhover píše o kráse, zdraví, fitness a fashion. Sledujte ji na Twitteru.