Co se stane, když nebudeme posilovat břišní svaly?

Břišní svaly patří mezi nejčastější posilňovanú svalové parta, po tom všem, pěkně vyrysované břicho je impozantní pro ženy a muže.

Jaká je funkce břišních svalů?

Kromě estetické funkce slouží břišní svaly provést důležité funkční pohyby. Břicho se skládá z:

  • Přímý břišní sval – je to největší břišní sval. Pokud je dostatečně rozvinutý a není limitován s velkým podílem tuku, vytváří tzv. pánvi (sixpack). Jeho funkce je ohnutí páteře vpřed v ohybu a podsadzovanie pánve. Kromě toho, že pomáhá v vydychovaní.
  • Šikmé břišní svaly – to je plochý sval tvořící první vrstvu svalů na boku. Skládá se z vnější a vnitřní svaly. Je zapojen v úklonoch do strany, při otáčení horní části těla, ale také pomáhá přímým brušnému sval, když se naklonil dopředu.
  • Zadní břišní sval – je plochý, protáhlý sval, který se nachází na zadní straně břišní dutiny. Tento sval je velmi často zkrácené, a proto musí drag and drop. Pomáhá šikmé brušným svalom když ukláňaní do stran.

Z výše uvedených základních částí břicha ukazuje, že je důležité, aby bříško pravidelně trénovat, tak této oblasti bychom rozhodně není v mém tréninku obejít. Pokud ano, mohou vznikat problémy, či dokonce bolesti při základní pohyby, které vykonává břišní svaly: předklon, ukláňanie, otáčení horní části těla, podsadzovanie pánve a další.

Jak trénovat břišní svaly a předcházet problémům?

Nejlepší způsob je cvičit 3 krát týdně s jednodňovou pauzu. Provádět 3 – 4 série po 8 až 10 opakování, a snaží se provádět každé opakování s maximální přesností.

Příklad cvičení pro břišní svaly Prkno

Zdroj: www.youtube.com

Boční prkno

Zdroj: www.youtube.com

Skracovačky v sedě

Tato rutina může být jeho účinek ve srovnání s skracovačkám, takže když to precvičíte přímý břišní sval. V tomto cvičení, budete sedět na židli, nohy si dal na Gymbit Wonder Core Smart. Po nastavení odporu nohou místo na zařízení a s výdychom tlačit do podlahy, pak v kontrolovaném pohybu a s nádechem vraťte nohy do téměř 100 % počáteční pozici a opakujte. Zkuste neuvoľniť nohy na 100 % počáteční pozici. Pokud jste si to, svaly břicha zůstávají stále napjaté a ty z tréninku, můžete získat mnohem více.

S pomocí cvičení Gymbit Wonder Core Smart můžete také zkusit jiné cvičení procvičit celé tělo. Jen se inspirovat video.

Cvičení pro pevné a štíhlé tělo

Zdroj: www.youtube.com

Zdroj: PR

Zdroj foto: flickr.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Tréning pre evelyn, ktorý cvičí na dovolenkeŠkolení pro Evelyn, že cvičit na dovolené

Poskytneme vám poradenství a jednoduchý trénink, například na dovolenou nepribrať a udržovat se v kondici.

10-minútový tréning na brucho10 minut kruhu cvičení pro břicho

Na kole tréninkový míč máte 10 minut, a tak se snaží dát si maximální.

FOTOTRÉNING evelyn vo fitcentre na spaľovanie tukovFOTOTRÉNING Evelyn ve fitness centru

Chcete vidět, jak Evelyn drie ve fitness centru a vyzkoušet trénink na vlastní kůži?

Napsat komentář