Co to znamená vést zdravý životní styl?

7. den. Duben byl v roce 1950 vyhlášen Světový den zdraví. Pro tento rok Světová zdravotnická organizace (WHO) si zvolil téma – Vysoký krevní tlak. Nebudeme platit tlak. Naše pocta tento den připomněla, co to znamená vést zdravý životní styl. Pokud se budete řídit, určitě se nemusíš obtěžovat s vysokým krevním tlakem.

Fráze zdravý životní styl je skloňované na každém kroku. Co je tempo rychlejší, to je zdravý životní styl důležité. Nedodržení zdravý životní styl jste vždy požádat o vaše daně. Ať chceme, nebo ne, tím, že ignoruje správné zásady zdravého životního stylu, je kvalita našeho života výrazně snižuje přijít nemoci a zkracuje celková délka lidské existence.

Jak charakterizovat zdravý životní styl?

Přemýšleli jste někdy, jak můžete charakterizovat zdravý životní styl? Nedávno jsem na toto téma mluvila na konala se svým přítelem. Snažili jsme se najít jednoduché a snadné zavedení definice: "Zdravý životní styl představuje pravidelný výkon některých činností v dlouhodobém horizontu, které jsou prospěšné pro lidské zdraví. Nebo, to představuje odpůrčí žaloby a vlivu na lidské zdraví škodlivé. Pokud se podíváte do slovníku, zjistíte, že: "životní Styl je způsob života, který odráží postoje a hodnoty člověka vede ke zdravé tělo a duši".

Názory odborníků na různé aspekty zdravého životního stylu se často neshodují. Nicméně, tam je soubor činností, které jsou jeho vlastní a nevyvrátiteľnou část. Jak žít zdravý způsob života? Který během svého života vyhnout? Dnes si stručně shrnout odpovědi na níže uvedené otázky.

Co se zdravé štylu patří a co ne

Zdravý životní styl se jasně nevztahuje na:

  • kouření nebo pití nadměrného množství alkoholu, užívání drog a povzbuzující látky,
  • jíst nezdravé potraviny s velkým množstvím tuku a rafinovaného cukru,
  • nedostatečný nebo nesprávný pitný režim,
  • absence pohybu,
  • stres,
  • nedostatek spánku,
  • negativní myšlení a podobně

 

Naopak, zdravý životní styl v sobě nosí :

  • ZDRAVÁ STRAVA A DOSTATEČNÝ PITNÝ REŽIM

Nezbytná je konzumace potravin, které jsou pro lidské tělo údržby. V denní stravě by měla převažovat zelenina a ovoce. Vyhněte se rafinovanému cukru, tučné vyprážaným potraviny a alkohol. Jíst střídmě a pár krát za den. Pít hodně tekutin, zastoupená čistá pramenitá voda a bylinné čaje.

  • DOSTATEK FYZICKÉ AKTIVITY

Provádění aerobní aktivita posiluje lidské srdce a udržuje skvělou úroveň fitness. Anaerobní aktivity pomáhají budovat solidní pěkný obrázek. Každý druh sportovní aktivity má svůj význam nejen pro lidské tělo, ale také pro jeho názor. Pokud nevíte, jak přimět sport jako celek, vsadit na pravidelné procházky na čerstvém vzduchu.

  • EFEKTIVNÍ ZVLÁDÁNÍ STRESU

Efektivní zvládání stresu vyžaduje hodně úsilí. Každý si musí najít svou cestu, která bude proti největším nepřítelem tentokrát bojovat. Číst knihy, poslouchat hudbu, cvičit jógu, chodit, chodit! Možnosti jsou nekonečné, jen musíš najít svůj vlastní bojovník proti stresu. Stres může také zaregistrovat pro psychiku a lidské tělo. Co je však nejhorší, vede k mnohem zákernejším mnoho závislostí.

  • POZITIVNÍ MYŠLENÍ

Myšlenky mají velkou moc. Naše vlastní myšlenky jsou zodpovědní za náš život. Nezapomeňte myslet pozitivně! Učit pozitivní myšlení je umění, které musí být naučil. Na začátku, zkuste jednoduchou osvědčenou techniku. Každá negativní myšlenka, která vás napadne, aby nahradit jeden pozitivní. Někde jsem četl, že všechno v našem životě děje, je neutrální povahy. Z našeho pohledu závisí na tom, zda se bude akce něco udělat pozitivní, nebo negativní.

  • DOSTATEČNÝ SPÁNEK

Spánek je součástí životního stylu, který často nemusíme uvědomit. Bohužel, nepravidelný a nedostatečný spánek snižuje celkový výkon, ale také ohrožuje lidské zdraví.

Napsat komentář