Což vám umožní dlouhé posezení problémy? Když je to nebezpečné?

Sezení je běžnou součástí našeho života. Asi teď, když čtete tento text, jste sedí.

To je přirozené postavení těla. Nicméně, v poslední době se dostala pod oheň pro mnoho lidí. Sedí za vinu, že naše společnost způsobuje mnoho zdravotních problémů, dokonce i smrt nebo zkrácení života. To je v podstatě rozšířený postoj, že sedavý styl je spojen s rozvojem rakoviny, srdečních onemocnění, diabetes typu 2 a spoustu depresivních poruch.

Špatné řešení

Za účelem odstranění příliš dlouhé a časté sezení se pomalu zvedl řešení stojí u stolu, a použití ergonomické židle.

Sedí samo o sobě není rozhodně vražednou umístění, to je jen "přechod" od svislé polohy. Když jsme seděli v důsledku zkrácení života, tak stojí v této souvislosti můžeme brát jako nástroj pro prodloužení života. Následující, nicméně, myslím, že nemůžeme. Sezení není hlavní problém. Posezení je pouze součástí nedostatek pohybu, pravidelné cvičení, převážně lenivého způsob života a obecný způsob života, jaký vedeme naše tělo každý den různé negativní účinky.

Optimální pozice pro tělo, není tam žádný

Neexistuje žádný optimální pozici pro naše tělo. I přes již k dispozici rozmanitá řešení, nelze kombinovat pohodlí sezení s odpovídající držení těla. Například, sezení je pro vás lepší, aby se křehké fitlopte jako na židli, nepociťujete víc bolesti, než kdy jindy? Prepokladám, že to není pro vás tak pohodlné. Nebo je pro vás lepší, aby stát jako příležitostné sezení? Asi ne. Naše tělo pouze reaguje na různé pozice a dává nám to pocit.

Pozice je třeba změnit

Sedět sám o sobě není hlavní problém. Problém je, ve skutečnosti, nedostatek rozmanitosti v pozici našeho těla. V každodenním životě je někdy obtížné použít tento jednoduchý trik. Proto můžeme zkusit použít tyto 5 jednoduchých tipů, které vám pomohou sedět tak, aby jste v souladu s doporučením .

1. Posaďte se v různých pozicích v křesle

Změna polohy nábytku, stolu častěji. Najít pro vaše psací stůl, snažte se sedět a pracovat v jiných místech.

2. Prosím, zahrnují velmi krátké přestávce

Pokud budete mít nekonečnou pracant, takže tyto přestávky dát časovaču mobilní telefon pro každou hodinu. Vytvořit jako rituál pro sebe. Pokud chcete z něj dostat víc a ať je to zvyk, připojte jej na něco, co jste již pravidelně budete dělat: jít do kuchyňky, aby si čaj, a podobně.

3. Vytvořte si pravidla

Vytvořit sadu osobních pravidel, které jsou přímo spojené s vaší prací. Takže pokud nechcete sedět celý den, takže začít procházet kolem stolu, když se mluví: pomocí bezdrátové náhlavní soupravy nebo hlasitého telefonu. Nebo více pravidelně stretávajte s kolegy, usporiadúvajte setkání, kde se můžete stát, nebo chodit.

4. Zvýšit své nonexercise činnost

Pamatujte si, že denní pohyb, který je nejen cvičit v posilovně. Například, zkuste parkování dál od obchodu, kanceláře. Zkuste schodech místo výtahu. Nosit pohodlné boty, které vám umožní se stát po delší dobu.

Doporučuji vám podle vašich následující aktivity, které znáte upravit tak, že jsou více fyzicky aktivní, a vydala více energie. Predsalen, pak i tak hodně času během dne presedíte.

5. Dobrá hudba a ještě lepší náladu

Uvolnění v průběhu práce čas jako hudba, že jste kopat a chcete tanec. Když se to stane, ta hudba vás vypadat přirozeněji a častěji vstávat a budete mít dobrou náladu.

Teď vstaň!

Sedavé zaměstnání je, proto, není rozsudek smrti, ale dlouhodobý a kontinuální uspořádání to může být. Tělo tedy na to, co bylo dáno: sezení, stání, chůzi. Využijte všechny tyto aktivity kromě práce, jak je to jen možné.

Zdroj foto: unsplash.com, Rayi Křesťanské Wicaksono Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Jednoduché strečingové cviky na chrbát a krčnú chrbticuSnadné strečingové cvičení pro záda a krční páteř

Strečink je forma cvičení, které vede k cielenému protahuje svaly až k hranici místo, které zlepší pružnost a svalový tonus.

Zdravý a sexi chrbát ako základ dokonalej postavyZdravé a sexy jako základ perfektní postavy

Zpět je velký svalové skupiny, která se skládá z širokého svalu zad, vzpriamovačov, trapézový sval a svaly středu zad.

Joga pomáha udržať si zdravý chrbátJóga pomáhá udržovat zdravý záda

Oslabené svalstvo v oblasti středu těla a život stres jsou hlavní příčiny bolesti zad.

Anketa To, co nejvíce chcete přečíst na našem portálu?

Články o cvičení a různé typy školení. Informace o dieta a zdravé hubnutí. Motivační tipy, příběhy lidí a fitness trenéři. Pozvánky na sportovní události.

Celkem hlasů: 189

Autor článku Michael.achberger@gmail.comMichael Achberger

Kdysi jsem tým aplikace pro iphone anglictina. Fitness kariéry je teď, jsem strávil více než 12 let. V mé profesi jsem vyraznejsie uprave stravovacich navykov a hladaniu nový způsob, jak vyzivy a nové trendy v oblasti treningovych planov. Za poslední dva roky jsem se také věnovat i publikacnej aktivity, kde snazim oddíly a přestěhoval informace, které by dopomohli v dosahovani cílů nejen klientelu, ale také sirsej veřejnosti. Tesio mě úspěch má nejen své klienty, ale také pro všechny, kteří se rozhodli ist způsob, jak fitness kariéry. https://www.facebook.com/ Další články od autora

Napsat komentář