Cvičení a bubnujete. Je to cvičení LIBRA

Máte pocit, na zumbe trapné, aerobik je pro vás nuda, skákání, příliš obtížné a kolo školení máte už dost? Zkuste LIBRU a vybubnujte perfektní postavu.

Co je libra?

LIBRA je 45-minutové skupinové cvičení. Kombinuje klasické kardio se silovým tréninkem a bubnování. Tato kombinace zaručuje trénink celého těla. Bubnování zvyšuje srdeční frekvence, která pomáhá spalování tuků buňky. Za hodinu tohoto cvičení, můžete vypálit 400-900 kalorií. Zároveň se posilňujete a rysujete svalů, což je normální cvikoch často opomíjen. Tato technika se zaměřuje na ženské problémové oblasti, jako jsou hýždě, stehna, břicho nebo boky.

V čem je jiný?

Horní část těla je v neustálém pohybu díky "bubnovacím" paličkám Ripstix®, speciálně konstruované pro LIBRU. Cvičenec jim pomáhá udržet správný rytmus při tréninku a zároveň ho motivovat k pohybu. Paličky jsou navrženy tak, aby maximalizovat trénink na ty, které jsou neustále v pohybu ramen. V průběhu celého cvičení, takže poctivě trénujete opravdu celé tělo a tím spálit více kalorií. ON je cvičit vždy s hudbou. Ať už je to rock, rap, dubstep, pop, nebo oldschool, na tom nezáleží. Píseň má výrazný rytmus, který pak cvičenec "bubnuje".

Proč bubnování

Četné studie ukázaly, jak silný dopad je bubnování na mozek. To vytváří rytmus, který zmírňuje stres a zlepšuje se zaměřit na pohyb. "Jako zasedání kardio a silový trénink s bubnováním, posiluje imunitní systém, snižuje krevní tlak, zmírňuje chronické onemocnění, potlačuje nebo zcela eliminuje úzkost a únava.

Jednoduchost, ale účinnost

Kombinuje několik pozic, které jsou velmi jednoduché. Rytmus a bubnování, naopak, odvádí pozornost od high-intenzita cvičení. Místo počítání opakování, nebo měření času na hodiny, budete mít pravidelnost a opakování pořád s bubnování.

1. pozice:

Dát si s " rozkročenými nohy, stáhnout zadek a vystriete zpět. Skrčíte kolena do podrepu, paličkami dotýká země a začnete bubnovať. Během bubnování postupně přenášet váhu z jedné nohy na druhou. Stojíte stále v kolenou ohnuté.

2. pozice:

Nohy rozkročíte přední hrany směrem ven, stáhnout zadek a vystriete zpět. Hole prekrížite přes hlavu a uděláte luk na pravé straně, zatímco buchnete na zemi paličkou, který je v pravé ruce. Je to to samé opakujte na druhé straně.

3. pozice:

Sedět s rozšířeným a spojené nohy. Nakloňte jej dozadu tak, že máte pocit, v břiše napětí. Snažte se zůstat vystretí. V trupu bude otáčet směrem doprava, a dvěma paličkami pobúchate na zemi. Totéž se děje na opačné straně.

4. pozice:

Výchozí postavení je stejné jako v pozici 3. Hole zvednout nad hlavu. Poté, zvedněte pravou nohu a paličkami pobúchajte na zemi. Opakujte na druhé straně.

5. pozice:

Lehněte si na záda a nohy, ohýbání v kolenou. Hole držet nad hlavou. Zvedněte zadek z pad, a pobúchajte paličkami na zemi.

6. pozice:

Výchozí postavení je stejné jako v číslo 5. Hole držet nad hlavou. Když zvednete zadek od podložky, paličky, držte vzpřímený, přes maso a pobúchajte.

7. pozice:

Proveďte výpad a hole držet nad hlavou. Ty se ukloňte vpravo, buchnete paličkou na zem a pak na opačnou stranu. Pak změňte nohy a opakujte úklony na obě strany.

Video, které ukazuje, popsané pozice:

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

V čr je o tanečné lekcie aerobiku veľký záujem. čo robia inak?V ČESKÉ republice je taneční lekce, aerobik zájem. Co dělají jinak?

Zatímco u nás lidí, nechce během cvičení myslet na choreografiami, v ČESKÉ republice v taneční aerobik frčí.

Švihadlové tréningy na domaŠvihadlové trénink doma

Vlak s švihadlom můžete téměř kdekoliv a kdykoliv.

Bodywaving: rozhýbte vaše telo silou vlnyBodywaving: rozhýbte vaše tělo síla vln

Využít přírodní energii ve vašem těle s novou cvičení bodywaving.

Anketa Proč cvičíte pravidelně?

Chci se zbavit přebytečných kilogramů. Mám vyformovanú charakter. Sport mi pomáhá ventilovat. Chci volný čas trávit užitečně.

Celkem hlasů: 295

Napsat komentář