Cvičení doma s stepperom

Máte doma stepper, nebo jste se rozhodli je získat tak, že můžete trénovat doma? Chcete vědět, jak používat to, aby vaše cvičení nejefektivnější? Tak čtěte dál 🙂

Pokud hledáte průběhu cvičení doma, máme pro vás tip, s čím začít. Vynikající a účinné pomoci pro cvičení doma je stepper. Pomáhá zhubnout a zároveň tvoří nejvíce problémových částech těla, jako jsou hýždě a stehna. Vše, co potřebujete pro pohodlné cvičení doma je získat takové stepper, a vědět, jak ho správně používat.

Cvičení doma – proč stepper?

Protože pomocí stepera můžete současně posilovat svaly nohou a hýždí, jakož i upravit činnost srdce a oběhového systému.

V závislosti na tom, zda budete dělat mělké nebo hlubší pohyby, budete zapojit různé části svalu. Během hlubší pohybou staví štvorhlavé svaly stehna (přední část stehna), naopak, svaly na zadku a lýtkach jsou intenzivněji zapojeni do mělké pohyby.

Dobrou zprávou je, že cvičení na steperi v kontrastu s během nadměrně které neznečišťují kloubů, a tak mohou cvičit i osoby s vysokou nadváhou.

Jak to všechno funguje?

Stepper funguje tak, že si na plošiny pro chodidla, nastavíte jednotlivé funkce, a pak přenášení váhy střídavě zaťažujete jednu a druhou nohu. Během cvičení, je důležité, aby stát vzpřímeně, aby se zapojovalo a zadní svaly.

Stepper má držáky na zbraně, které slouží k udržení rovnováhy, ale nemůžeme pro ně na základě celkové hmotnosti. Stejně jako u podložky, nelze vytáčat dovnitř nebo ven. Malé, krátké a hopsavé pohyby jsou zbytečné, je dobré používat od začátku v plné výši stupně (v plné výši zdvihu páky dopravce).

Stepper je hotové zázraky na stehnech a hýždích, již po několika týdnech jejich vyformujete k nepoznání. Samozřejmě, pravidlem je minimálně dvadsaťminútový školení. Kratší, protože to nedává smysl.

Pokud je vaším cílem je spalování tuků, zvolte nižší zátěž a vyšší frekvenci kroků. Pokud potřebujete pouze doladit sílu křivky, lezení zpomalit a nastavit stepper na vyšší odolnost.

Dobré rady na závěr

Protože ráno je hladina krevního cukru na minimu, to znamená, že při pohybu těla mnohem rychleji dostane ke spalování rezerv tukové zásoby.

Večer trénink, ale také není třeba odvrhovať. Je to stres z celého dne, a fyzicky vyčerpaná usneš jako miminko. Navíc, pokud hodinu před tréninkem není šálek kávy nebo černého čaje, a to díky kofeinu v žilách může zlepšit výkon.

  • Cvičení pro abs – získat silnou abs
  • Cvičení na záda a posílení zádových svalů
  • Cvičení pro břicho – 4 cvičení jógy pro získání těžký míč
  • Pilates cvičení pro páteř
  • Napsat komentář