Cvičení horolezec a aktivuje svaly středu těla

Toto cvičení je velmi efektivní, protože to zapojuje téměř všechny svaly.

Pro jeho realizaci potřebujete pouze váha vašeho těla. Kromě toho, výrazně zvyšuje tepová frekvence. Díky tomu je vynikající pro hubnutí a posílení celého těla.

Hlavní zapojené svaly

Když horolezcovi se podílejí především svaly středu těla (core), tedy hluboký stabilizační systém. Také deltové svaly, kvadricepsy (přední svaly stehen) a ohýbače kyčle. Kromě toho, zahrnuje také pomocné svaly, a zpět, tricepsové svaly, hamstringy (zadní svaly stehna), a také lýtkové svaly.

Správné provedení cviku

Základní pozice je podobná kliku, ale s jednou nohou krok dopředu. Pak začne nohy střídat. Docela jednoduché rutinní provedení, ale velmi efektivní.

Zdroj video: www.youtube.com

Co je důležité si dávat pozor během cvičení horolezec?

  • Hlava nesmí padat dolů.
  • Zvedněte zadek nahoru a neprehýbajte hřbety.

Tabata

Velmi vhodná možnost, jak praktikovat toto cvičení, je provést to ve formě tabaty.

Princip tabaty je odcvičiť předepsané rutinní v největší možné intenzity po dobu 20 sekund. Pak trvá 10 sekund přestávky, během nichž se připravit na 20 sekund, příští maximální intenzitou. Následuje další pauza, a to se opakuje, dokud dokončení 8 intervalech. Tabata má délku 4 minuty.

Před hlavní cvičení, doporučuji vám začít päťminútovým rozcvičením a zahřátím, po cvičení, dopřejte si alespoň pět minut pro konečné vychladnutie. V tréninku si jedno kolo tabaty udělat jednou, dvakrát, nebo vícekrát, v závislosti na vašem stavu úrovni.

Jak často provádět školení?

Jako u každé školení, tak i zde platí, že svaly pro svůj růst potřebují dostatek regenerace. Proto stačí tento trénink zařadit 3-krát týdně, např. v pondělí, středu a pátek.

Zdroj foto: flickr.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

HIIT tréning na schodochHIIT trénink na schodech

Pokud je vaším cílem zlepšení fyzické kondice nebo stratenie tuku, nebudete mít moc-moc navštěvovat pouze posilovnu.

Ako získať sexy ruky do trička čo najrýchlejšie?Jak se dostat sexy ruce do košile tak rychle, jak je to možné?

Pokud si myslíte, že nemusíte mít tónovaný zbraně, stále máte spoustu času.

Úklony do strán ako cesta ku kockám na bruchu?Úklony do stran cvičit šikmé břišní svaly

Komplexní cvičení pro břišní svaly, to je nejlepší kombinovat skracovačky, reverzní skracovačky a konečně úklony do stran.

Napsat komentář